Mail.app hjælp
Fra : Franz Berliner

Dato : 23-01-03 10:06

Min mail.app har (igen) glemt alt om hvor dde fleste af dens settings
ligger. Det vil sige at jeg ikke kan se mine accounts mv. i vinduet.

Det hele ligger imidlertidig og hygger sig i library. Er der nogen der
har et tip tl hvordan jeg får det "sat sammen" igen?

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 10:03

On Thu, 23 Jan 2003 10:05:36 +0100, Franz Berliner wrote
(in message <1fp8hal.iqijdrl3vfswN%stuff@kampp.dk>):

> [...]
>
> Det hele ligger imidlertidig og hygger sig i library. Er der nogen der
> har et tip tl hvordan jeg får det "sat sammen" igen?

Ja, undskyld, det er ingen hjælp, men jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan
du kan få det til at ske, medmindre du putter Mail og tilhørende mapper de
forkerte steder hen.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Franz Berliner

Dato : 23-01-03 10:18

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Ja, undskyld, det er ingen hjælp, men jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan
> du kan få det til at ske, medmindre du putter Mail og tilhørende mapper de
> forkerte steder hen.

Det sker når jeg løber tør for diskplads. Så smider den først alle mine
finder settings og custom ikoner væk. Efter en genstart har den også
mistet forbindelsen til min map mappe. Det hele ligger de steder
mail.app har lagt det. Dvs. i library -> mail

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb

Fra : David Blangstrup

Dato : 23-01-03 10:20

On Thu, 23 Jan 2003 10:18:21 +0100, Franz Berliner wrote
(in message <1fp8hwb.1ti73991hkadzmN%stuff@kampp.dk>):

> [...]
> mistet forbindelsen til min map mappe. Det hele ligger de steder
> mail.app har lagt det. Dvs. i library -> mail

Aha - jeg er god til at rydde op, så jeg løber aldrig tør for diskplads.
Det er også en meget dårlig ide med MacOSX der helst skal have 1 GB swapdisk
plads (ikke at den bruger det, det virker bare som om Jaguaren kan lide at
have sin frihed). Jeg har kun en 4 GB harddisk, men efter jeg er gået back to
basics og kun bruger Apple ting, har jeg 2 GB free space.

Fra : Franz Berliner

Dato : 23-01-03 10:44

> [...]

> have sin frihed). Jeg har kun en 4 GB harddisk, men efter jeg er gået back to
> basics og kun bruger Apple ting, har jeg 2 GB free space.

Er ved at importere mine mails igen så jeg kan smide dem op på en imap
server og gøre mig helt og aldeles klient uafhængig. Har bemærket at
mail.app også har det lidt anstrengt med mailbox'es med mere end 6000
beskeder i.. den crascher konstant.

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb