År 2002 Quiz
Fra : Troels

Dato : 22-01-03 16:37

Hej
Ja, jeg ved godt det er lidt sent, men når nu vi trods alt stadig er i
januar, tænkte jeg at det godt kunne gå at være lidt retrospektive. Så vi
nupper lige en hurtig quiz med den første linje fra en række af de sange der
blev udgivet i årets løb (nogle gange er det lige de to første for at gøre
det lidt lettere. Eller også fordi det simpelthen ikke er til at stoppe når
man er i gang). Jeg har forsøgt at holde det til singler, så man også har en
chance selvom man ikke lige har været ude og investerer i albummet, men kun
fulgt med i radioen. Så får vi lige en lille tjekker på hvad da holdti året
der gik, og hvad der bare var et one hit wonder.
Genrene er alt. Præmierne er ingen.

1. Standing in line to see the show tonight
2. DJ please, pick up your phone, I'm on the request line
3. You were my sun, You were my earth
4. Jeg har været på flugt med en ven
5. We get some rules to follow
6. This ain't the down it's the upbeat make it complete
7. I'm lazy when I'm lovin', I'm lazy when I play
8. You bring light in
9. Growing in numbers, Growing in speed
10. Can't see nothin' in front of me
11. I just wanna be your man, and show you who I am
12. Where's my snare? I have no snare on my headphones
13. I'm lyin' here on the floor where you left me
14. Hey ma, what's up, lets slide, all right, all right
15. I'm gonna wake up, yes and no
16. He was a boy, she was a girl, Can I make it anymore obvious?
17. Som en sol når den skinner, kan du varme min sjæl
18. Lucky you were born that far away so
19. It starts with one, One thing I don't know why
20. Making my way downtown
21. You say what you want to say
22. I.. love you, and I.. need you
23. Let me lay it on the line, I got a little freakiness inside
24. En ensam kvinna söker en man
25. Here's how it goes, you and me, up and down at this time

Som altid med de her quizzer er det sjovest hvis man ikke bruger google. Det
er jo alligevel kun til blær

/Troels

Fra : PowerMusic

Dato : 22-01-03 17:57

> 1. Standing in line to see the show tonight
Red Hot Chili Peppers - By The Way

> 3. You were my sun, You were my earth
Justin Timberlake - Kan ikke huske hvad den hedder men jeg tror der er med
ham

> 4. Jeg har været på flugt med en ven
Christian - Mind mig om
Ingen tvivl

> 9. Growing in numbers, Growing in speed
Moby - We all made of stars

> 11. I just wanna be your man, and show you who I am
Det må jo være vores Kære JON

> 13. I'm lyin' here on the floor where you left me
Pink - Just like a pill

> 16. He was a boy, she was a girl, Can I make it anymore obvious?
Avril >>Et eller andet mærkeligt<< - Sk8r boi

> 17. Som en sol når den skinner, kan du varme min sjæl
Nr. sjok - Vis mig hvem du er

> 18. Lucky you were born that far away so
Shakira - Whenever, Whereever

> 19. It starts with one, One thing I don't know why
Linkin Park - In the end

> 20. Making my way downtown
Vanessa Carlton - Thousend miles

> 22. I.. love you, and I.. need you
Nelly & Kelly - Dillemma

> 24. En ensam kvinna söker en man
Kent - Kan ikke huske det. Er ikke helt sikker på det er Kent, men det giver
da ikke minus at gætte forkert gør det??

> 25. Here's how it goes, you and me, up and down at this time
Flødedrengen - Escape

Fra : hylstar

Dato : 22-01-03 18:12

Mit bud:
> 1. Standing in line to see the show tonight
> 2. DJ please, pick up your phone, I'm on the request line - ZHANE har
laver originalen "hey mr dj" men den fra 2002 husker jeg ikke..
> 3. You were my sun, You were my earth - JUSTIN TIMBERLAKE "??"
> 4. Jeg har været på flugt med en ven - CHRISTIAN "MIND MIG OM"
> 5. We get some rules to follow
> 6. This ain't the down it's the upbeat make it complete
> 7. I'm lazy when I'm lovin', I'm lazy when I play - X-PRESS 2 & DAVID
BYRNE "LAZY"
> 8. You bring light in - UNDERWORLD "??"(fedt nummer!!)
> 9. Growing in numbers, Growing in speed - MOBY "WE ARE ALL MADE OF
STARS"
> 10. Can't see nothin' in front of me
> 11. I just wanna be your man, and show you who I am - JON-drengen -
"RIGHT HERE NEXT TO YOU"
> 12. Where's my snare? I have no snare on my headphones - ENINEM -
"CLEANING OUT MY CLOSET"
> 13. I'm lyin' here on the floor where you left me - PINK "JUST LIKE A
PILL"
> 14. Hey ma, what's up, lets slide, all right, all right
> 15. I'm gonna wake up, yes and no - MADONNA "BOND-SANGEN"
> 16. He was a boy, she was a girl, Can I make it anymore obvious?(nej,
det kan du ikke) AVRIL LAVIGNE - "SK8R BOI"
> 17. Som en sol når den skinner, kan du varme min sjæl (det lyder som
noget rigtig dårlig dansk...)
> 18. Lucky you were born that far away so
> 19. It starts with one, One thing I don't know why - LINKIN PARK, kan
ikke huske titel, men fortsætter.. it doesn't even matter how hard you
try..
> 20. Making my way downtown - VENESSA CARLTON - "1000 MILES"
> 21. You say what you want to say - kender den udemærket godt, men kan
ikke komme på hvem det er, damn !

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-01-03 18:17

In dk.kultur.musik, hylstar wrote:

[...]

Kan du ikke give os nøglen til den kryptering eller kigge lidt på:

Lars Stokholm

Fra : -V-

Dato : 22-01-03 18:22

Troels wrote:
> 5. We get some rules to follow

Hører den lige nu!!!!!

Queens Of The Stone Age: No One Knows.
Fantastisk album!!!

-V-

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-03 18:23

Kender ingen af sangene. Snøft.

Hilsen Åge

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b0mdq4$rt0$1@sunsite.dk...

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-01-03 18:29

In dk.kultur.musik, Åge Halldorsson wrote:

> Kender ingen af sangene.

Man kan konkludere én ting heraf. Nr. 17 skal ikke findes i Åges
musikreol. Det udelukker vel en hel del dansktop og andet snavs.

> Snøft.

Tag det ikke så tungt, du er ikke gået glip af noget.

--
Lars Stokholm

Fra : - A

Dato : 22-01-03 22:21

On Wed, 22 Jan 2003 18:22:35 +0100, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Kender ingen af sangene. Snøft.

Tag dig dog sammen, mand!

Se at få udviddet din musikalske horisont. Dermed ikke sagt at du vil
støde på musik du ka´li´, men så ved du da i det mindste noget om
andet end dansktop og, hvad du ellers har beæret dette forum med
gennem tiden

Og hvis du skulle finde til Aalborg på scooteren, så optræder Heidi
Hauge på Skraaen Fredag 28/02. Du skal smide 185.- i entré.

Jeg synes det lyder af _meget_, men hvad ved jeg om det?

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-01-03 22:33

- A <no@way.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a82u2vgcjrhnfvj612rpqh28jknmcbdb09@4ax.com...

> Og hvis du skulle finde til Aalborg på scooteren, så optræder Heidi
> Hauge på Skraaen Fredag 28/02. Du skal smide 185.- i entré.>
> Jeg synes det lyder af _meget_, men hvad ved jeg om det?
SV: Billigt i forhold til kvaliteten

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 22-01-03 22:55

"- A" <no@way.net> skrev i en meddelelse

> Og hvis du skulle finde til Aalborg på scooteren, så optræder Heidi
> Hauge på Skraaen Fredag 28/02. Du skal smide 185.- i entré.
>
> Jeg synes det lyder af _meget_, men hvad ved jeg om det?

Rystende at det koster så meget for at se noget, der er så eminent ringe.
Der burde vel være gratis entré, men det er nu engang også bare min mening.
Der er jo desværre folk, der synes at cowboy musik er fedt. Hvorfor skal jeg
lade være usagt, for hvad ved jeg om det???

Mads

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-03 06:00

Mads Holmsgaard Eriksen <mhe@smartazz.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e2f130b$0$13221$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Rystende at det koster så meget for at se noget, der er så eminent ringe.
> Der burde vel være gratis entré, men det er nu engang også bare min
mening.
SVAR: Jeg synes nu at kvaliteten er særdeles høj. Hun er vor tids Loretta
Lyn.

> Der er jo desværre folk, der synes at cowboy musik er fedt. Hvorfor skal
jeg
> lade være usagt, for hvad ved jeg om det???
SVAR: Tjah. Sådan er vi forskellige. Jeg undrer mig også dagligt over
hvordan nogle kan holde P4 og P3 ud.

Hilsen Åge

Fra : RH

Dato : 23-01-03 11:00

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in

> SVAR: Tjah. Sådan er vi forskellige. Jeg undrer mig også dagligt over
> hvordan nogle kan holde P4 og P3 ud.

P4/Københavns Radio er IMHO klasser bedre med deres musikudvalg end P3.
P3 henvender sig jo helt klart til mennesker, som endnu ikke har fået
afmonteret ringen i næsen, hvorimod P4/Københavns Radio for det meste
spiller mere melodiøst musik, som de fleste (minus Åge) kan holde ud at
høre på.

Fra : Troels

Dato : 23-01-03 13:16

> [...]
> afmonteret ringen i næsen, hvorimod P4/Københavns Radio for det meste
> spiller mere melodiøst musik, som de fleste (minus Åge) kan holde ud at

Hvorfor dukker ingen af Åges indlæg op på sunsites server? Er de blevet træt
af ham?

/Troels

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-01-03 15:27

Troels skrev:
> Hvorfor dukker ingen af Åges indlæg op på sunsites server? Er
> de blevet træt af ham?

Åge skrev tilsyneladende nogle indlæg med Sv: som start på
emnelinjen. De bliver filtreret fra nogle steder. Åge bør sørge
for, at emnelinjen altid starter med Re:

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-01-03 15:09

RH <rh@> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e2fbd0a$0$71701$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> P3 henvender sig jo helt klart til mennesker, som endnu ikke har fået
> afmonteret ringen i næsen,
SVAR: Hi hi

hvorimod P4/Københavns Radio for det meste
> spiller mere melodiøst musik, som de fleste (minus Åge) kan holde ud at
> høre på.
SVAR: Jeg mener nu at P4 kun henvender sig til politisk aktive kvinder med
lyserød ble og mænd med slips og bærbar computer med konstant
internetforbindelse. Hehe

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 22-01-03 19:11

> 1. Standing in line to see the show tonight

RHCP: By The Way

> 12. Where's my snare? I have no snare on my headphones

Eminem: Cleanin Out My Closet

> 16. He was a boy, she was a girl, Can I make it anymore obvious?

Avril Lavigne: Sk8r boi

> 19. It starts with one, One thing I don't know why

Linkin Park: In The End

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 22-01-03 22:52

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 23. Let me lay it on the line, I got a little freakiness inside

Den der har der vist ikke været svaret på. Det er Sugababes - Freak Like Me.
Hende den rødhårede i den gruppe er alt for pæn at se på

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-01-03 00:15

Troels skrev:
> 1. Standing in line to see the show tonight

David Gray?

> 11. I just wanna be your man, and show you who I am

Jon - Right Here Next To You.

> 13. I'm lyin' here on the floor where you left me

Pink - Just Like A Pill.

> 20. Making my way downtown

Vanessa Carlton - A Thousand Miles

> 22. I.. love you, and I.. need you

Nelly & Kelly - Dilemma

> 23. Let me lay it on the line, I got a little freakiness inside

Sugababes - Freak Like Me?

> 24. En ensam kvinna söker en man

Kent?

Besvaret uden Google og uden at læse andre svar. Jeg er utilfreds
med min præstation.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-01-03 00:29

Peter Brandt Nielsen skrev:
> Besvaret uden Google og uden at læse andre svar. Jeg er
> utilfreds med min præstation.

Til overskuelighed: Der har endnu ikke været svar på disse:

Se dog hylstars svar til toeren.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : hylstar

Dato : 23-01-03 11:17

Er 2'eren Missy Elliot "Work It" ?

Kom så med et svar på no. 21 !!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-01-03 12:23

hylstar skrev:

> Er 2'eren Missy Elliot "Work It" ?

Den er jeg med på.

> Kom så med et svar på no. 21 !!!

Den kan jeg vist ikke. Men der er noget ved de "all right"'er, der
får mig til at mene, at nr. 14 er Robyn - Keep This Fire Burning.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 25-01-03 16:29

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:b0ojdm$nd3$1@sunsite.dk...

> Den er jeg med på.

> Den kan jeg vist ikke. Men der er noget ved de "all right"'er, der
> får mig til at mene, at nr. 14 er Robyn - Keep This Fire Burning.

Mon ikke det er Camron med Hey Ma i stedet?

MvH Mikkel

Fra : Karsten Vinding

Dato : 23-01-03 07:59

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message

Jeg giver lige mine skud på de få jeg genkender. Jeg har _ikke_ læst resten
af tråden endnu.

> 4. Jeg har været på flugt med en ven

Et af numrene med Kristian, men hvilket?

> 7. I'm lazy when I'm lovin', I'm lazy when I play

David Byrne, Lazy.

> 11. I just wanna be your man, and show you who I am

Jon (badr), Right here (next to you).

> 16. He was a boy, she was a girl, Can I make it anymore obvious?

Avril Lavigne, Sk8ter boy.

> 24. En ensam kvinna söker en man

Et nummer med Kent, men hvilket kan jeg ikke sige

> Som altid med de her quizzer er det sjovest hvis man ikke bruger google.
Det
> er jo alligevel kun til blær

Uha, det var der ikke meget blær ved

Jeg synes ellers selv jeg følger nogenlunde med, og lytter gerne nærmere til
en god tekst, men det hjalp mig ikke meget i denne test.

Flere af sætningerne fik en fjern klokke til at ringe, men jeg kunne ikke
finde den inde i kringelkrogene...

--
Mvh, Karsten.

http://www.vinding.adsl.dk

Fra : Peter G

Dato : 23-01-03 10:52

GIRLS_WAITING_ONLINE25931@yahoo.com

>5. We get some rules to follow

we can help you free up your cash

>7. I'm lazy when I'm lovin', I'm lazy when I play

Eat pizza, watch TV ... and lose 22 pounds

>9. Growing in numbers, Growing in speed

My income reached $319,210.00 in the first 12 weeks. See results
tomorrow if you Act Today!

>12. Where's my snare? I have no snare on my headphones

Re: PROTECT YOUR COMPUTER AND YOUR VALUABLE INFORMATION!

>13. I'm lyin' here on the floor where you left me

get a bigger house... qsgovs alvb

>14. Hey ma, what's up, lets slide, all right, all right

Want to see a huge horse c*ck in a tiny teen c*nt?

>15. I'm gonna wake up, yes and no

Weight Loss While You Sleep

pros_doing_the_nasty21350@yahoo.com.com

>18. Lucky you were born that far away so

Fwd:Forever Young is Really Possible!32325

>21. You say what you want to say

Janna told me TYDQ

>22. I.. love you, and I.. need you

Barely Legal Teens!

FREE_ADULT_PASSES19388@yahoo.com

>24. En ensam kvinna söker en man

Married but alone people are waiting.

>25. Here's how it goes, you and me, up and down at this time

PORN_STARS4_FREE1798@yahoo.com

[Jeg løb tør for spam. Hvilket var en skam da "growing in numbers"
simpelthen var oplagt til en "Add 3 inches" ;)]

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål), ja den har så:

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-01-03 11:05

In dk.kultur.musik, Peter G wrote:

[En quiz krydret med lidt spam]

Du er sgu sort, Peter :) Og jeg påstår ikke at du kommer fra Afrika.

--
Lars Stokholm

Fra : Troels

Dato : 23-01-03 12:00

> [Jeg løb tør for spam. Hvilket var en skam da "growing in numbers"
> simpelthen var oplagt til en "Add 3 inches" ;)]

*lol* Hvorfor har man aldrig et godt stykke spam når man står og mangler
et
Spørgsmålet er nu bare om det er kunstnerne der har inspireret
spamskriverne, eller omvendt.

/Troels

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 23-01-03 23:13

> 21. You say what you want to say

Helt sikkert forkert, men Eminem - Say What You Say?

Fra : Troels

Dato : 25-01-03 16:36

Så er det vist tid til svarene.

> 1. Standing in line to see the show tonight
Red Hot Chili Peppers - By the way

> 2. DJ please, pick up your phone, I'm on the request line
Missy Elliot - Work it

> 3. You were my sun, You were my earth
Justin Timberlake - Cry Me A River

> 4. Jeg har været på flugt med en ven
Christian - Mind mig om

> 5. We get some rules to follow
Queens of the stoneage - No one knows

> 6. This ain't the down it's the upbeat make it complete
The streets - Let's push things forward

> 7. I'm lazy when I'm lovin', I'm lazy when I play
X-press 2 feat. David Byrne - Lazy

> 8. You bring light in
Underworld - Two months off

> 9. Growing in numbers, Growing in speed
Moby - We Are All Made Of Stars

> 10. Can't see nothin' in front of me
Bruce Springsteen - The Rising

> 11. I just wanna be your man, and show you who I am
Jon - Right here next to you

> 12. Where's my snare? I have no snare on my headphones
Eminem - Cleaning out my closet

> 13. I'm lyin' here on the floor where you left me
Pink - Just like a pill

> 14. Hey ma, what's up, lets slide, all right, all right
Cam'ron - Hey ma

> 15. I'm gonna wake up, yes and no
Madonna - Die another day

> 16. He was a boy, she was a girl, Can I make it anymore obvious?
Avril Lavigne - Sk8ter Boi

> 17. Som en sol når den skinner, kan du varme min sjæl
Marlene - Vis mig, hvem du er

> 18. Lucky you were born that far away so
Shakira - Whenever Wherever

> 19. It starts with one, One thing I don't know why
Linkin Park - In The End

> 20. Making my way downtown
Vanessa Carlton - A Thousand Miles

> 21. You say what you want to say
Suede - Positivity

> 22. I.. love you, and I.. need you
Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma

> 23. Let me lay it on the line, I got a little freakiness inside
Sugababes - Freak like me

> 24. En ensam kvinna söker en man
Kent - Dom andra

> 25. Here's how it goes, you and me, up and down at this time
Enrique Iglesias - Escape

Det gi'r at "PowerMusic" løber med sejere (så der er ingen grund til at
bruge dæknavn ).
Hvis man lige skal komme med en hurtig konklusion på musikåret 2002 (på
baggrund af 25 spørgsmål, og 23 besvarelser , ser det ud til at dem man
vil kunne huske er Jon, Avril og Kent (selvom ingen kan huske hvad deres
sang hed). Om 2002 så var et år der leverede store evergreens? Tjah, det
tror jeg, jeg vil lade være om til den enkelte at vurderet.

Tak for de i gad være med på spøgen. Så er det altid sjovest at lave
quizzer.

/Troels