RE : opskrifter på Fjerkræ
Fra : Poul Raunsmed

Dato : 10-03-01 18:10

Vi har lavet en del om på vor hjemmeside
www.raunsmed.dk

Så nu kan du finde en del opskrifter på sund fjerkræ
Vi vil også meget gerne have hvis du sendte os dine super opskrifter på
fjerkræ
Håber at i kikker forbi vor side og giver jeres mening med
poul@raunsmed.dk

Fra : Miss Zee

Dato : 11-03-01 03:21

Bortset fra, at din hjemmeside er meget lidt brugervenlig, og at det som
følge deraf tog mig uforholdvis lang tid at finde de omtalte opskrifter, er
det ikke velset at reklamere i denne NG.

Og forresten så har jeg altså også lige investeret i en rugemaskine.

BuÅååÅRrRk!

--
Rå - men hjertelig - hilsen,

Miss Zee
'Hvis vi ingen fejl havde, ville vi ikke glæde os så meget over at bemærke
dem hos andre'
La Rochefoucauld