Geely erfaringer
Fra : ReeBuz

Dato : 21-01-03 13:57

Dav

Nogen der har erfaringer/synspunkter vedr. køb af EU-knallert af mærket
Geely?

vh
Patrick

Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 21-01-03 14:53

ReeBuz skriver:

> Dav
>
> Nogen der har erfaringer/synspunkter vedr. køb af EU-knallert af mærket
> Geely?
>
> vh
> Patrick

Yep...forhandler "Ove Ovesen". sale@geely.dk
Har købt en Shanghai retro 2t... har kørt i vinter...uden problemer !
Det er min første... og har ikke noget samlignings-grundlag...
Eneste ulempe for min type ; må max bære 80 kg.... så håber ikke
at jeg tager for meget på i vægt med tiden !
Ove...en mand som forstår at yde service(døgnet rundt)..yderst venlig...
hjælpsom...og virker utrolig engageret i sine kunders køb...
behov....og ...tilfredshed .
Venlig hilsen Lonnie

Fra : ReeBuz

Dato : 22-01-03 14:30

"Lonnie Holmberg" <ladyhawk@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Yep...forhandler "Ove Ovesen". sale@geely.dk

Er der kun ham i Jylland der fører dem? Det er lidt langt at køre for at
kigge på modellen...

> Eneste ulempe for min type ; må max bære 80 kg.... så håber ikke

Så er jeg udelukket på forhånd. Kunne man have sagt sig selv med de små
kinesere som de er bygget til..

--
Patrick

Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 27-01-03 23:28

ReeBuz skriver:

> [...]
> kigge på modellen...
>
> Ja.....så vidt jeg kunne finde ud af ! (desværre) Men prøv at mail

til Ove Ovesen og spørg ham.
Venlig hilsen Lonnie

Fra : BSJ

Dato : 22-01-03 18:15

> [...]
> Ove...en mand som forstår at yde service(døgnet rundt)..yderst venlig...
> hjælpsom...og virker utrolig engageret i sine kunders køb...

Jeg kan kun tilsluttet mig ovennævnte - p.g.a. finanser blev det ikke til en
ny retro 4t (men til en bedaget ap50).
Ove talte jeg med i telefonen nogle gange - usædvanlig imødekommende, og som
nævnt ovenfor, engageret.

Kig engang forbi på Yamaha's amerikanske hjemmeside - jeg tror sørme en
Geely sælges som en "Yamaha Vino" i USA (Hvem bygger hvad på licens?).
Blinklys er godt nok "sat på skaft" men hullerne til de oprindelige er bare
blændet af.

Med venlig hilsen
Bjarne