billigt sted på internettet til at købe pc~
Fra : Jesper og Sabine

Dato : 19-01-03 12:13

Er der nogen som kender et billligt sted, hvor man kan købe pc spil. Det
drejer sig især om Simcity4 og links 2003

Fra : Svend Emil

Dato : 19-01-03 12:28

http://www.2ndgames.dk/forside.asp ???
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 19-01-03 14:35

http://www.gamemail.dk
http://www.2ndgames.dk
http://www.ebgames.dk
http://shop.boomtown.net

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Ib

Dato : 19-01-03 15:38

Jesper og Sabine wrote:
> Er der nogen som kender et billligt sted, hvor man kan købe pc spil.
> Det drejer sig især om Simcity4 og links 2003

Prøv http://www.spilpriser.dk - der søger den efter de billigste priser på
den titel du efterspørger, fx finder den Links 2003 til 286,- med fragt hos
softxchange.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-03 19:49

kazaa
emule
emesh med flere
VH Ole

Fra : Darth_Vader

Dato : 21-01-03 13:35

hvad i emnelinien ved ordet KØBE forstår du ikke?
det var ikke piratkopier manden spurgte efter
henrik

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-03 18:24

> hvad i emnelinien ved ordet KØBE forstår du ikke?
> det var ikke piratkopier manden spurgte efter
> henrik
> "ole" <_> skrev i en meddelelse
>*************
hvorfor være dum at købe når man kan få noget foræret... og at stjæle det
ord passer vist ingensteder da det betyder at der er nogen der mister noget
og det er der jo ikke da al den trafik der er de steder nok ikke var blevet
købt alligevel...
og noget helt andet er at de servere er helt lovlige og legale så hvad galt
er der i at henvise til dem hvis det kan hjælpe nogen .. man kan jo bare
sortere i dem og kun tage shareware og andet hvis man og så er "hellig" når
"man" sidder bag skærmen alene??????????? HA HA HA HA HA
venlig hilsen ...

Fra : Darth_Vader

Dato : 21-01-03 21:32

klip-
og noget helt andet er at de servere er helt lovlige og legale
klip--
øhhhhh - nååååh ja - det er de da også - det havde jeg og en masse andre
bare glemt alt om - og smut så over i warez gruppen - for du hører faktisk
ikke til her...
henrik

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-03 22:52