PGO Hot 50
Fra : Torben Lynnerup

Dato : 19-01-03 13:04

Er der nogen der kender dæktrykket på PGO Hot 50

mvh Torben...

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 19-01-03 15:55

"Torben Lynnerup" <Torben.LynnerupNO@SPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender dæktrykket på PGO Hot 50

Max/min eller hva'? Max. står på dækket, ideal står i manualen og min... sæt
dig på den og kig efter om den er flad :)

Fra : Torben Lynnerup

Dato : 22-01-03 18:27

Hej...
"Brian Axelgaard" <axelgaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse>
> Max/min eller hva'? Max. står på dækket, ideal står i manualen og min...
sæt
> dig på den og kig efter om den er flad :)

Jeg har ikke manualen og vil gerne vide hvad der står om dæktryk. Jeg pumper
den
til 2,0 bar og det ser ud til at være OK, men som sagt vil jeg gerne kende
det korrekte
tryk.

mvh Torben...