Hvor er 100spil CD'en ??!?!?!??!?
Fra : Ligusterlogik

Dato : 19-01-03 02:02

For en del år siden havde jeg en cd der hed de 100 bedste spil gennem
tiderne (tror jeg nok)

Kan denne skive ikke findes ?, det var shareware og freeware spil det
hele.....

Jeg leder specielt efter, et risk-spil, der var på den...

Er der nogen der ved hvor denne kan opstøves ???

med forhåbningsfulde hilsner

ligusterlogik

Fra : JH

Dato : 19-01-03 09:43

Ligusterlogik wrote:
> [...]
> hele.....
>
> Jeg leder specielt efter, et risk-spil, der var på den...
>
> Er der nogen der ved hvor denne kan opstøves ???

Jeg har en cd fra bladet "Komputer for Alle",
som hedder "100 af verden bedste spil" shareware og freeware.
Jeg har ikke kigget så meget på den,
så jeg ved ikke om Risk er på den.
Du kan ringe til Komputer og bestille den,
prøv evt. 39 10 30 72 eller gå ind på deres hjemmeside.
Men jeg købte selv Risk 2 for kr. 99,- i efteråret.
Prøv at kigge på www.spilpriser.dk

Vh JH

Fra : Ligusterlogik

Dato : 19-01-03 18:19

Det er Ligepræcis den skive...

Jeg har ellers ikke kunne opstøve den...

Jeg kigger på det, tak ,for hjælpen.

Fra : Jeppe

Dato : 19-01-03 13:42

"Ligusterlogik" <ligusterlogik@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg leder specielt efter, et risk-spil, der var på den...

Der er et online RISK spil her:
http://clevermedia.com/game.cgi?worldconquest

Mvh
Jeppe

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 19-01-03 18:22

Jeppe skrev:

> Der er et online RISK spil her:
> http://clevermedia.com/game.cgi?worldconquest

Men det er så nemt at vinde, at det skriger til himlen. Ganske sjovt
dog, så længe det varer.

--
Mvh. Peter
"Leder: Kære sprognævnsmedlemmer, erkend, at det nye komma var et

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-03 19:56

*********
jeg har den og den er godt nok fra komputer for alle og ja den er god og er
altid installeret på min pc , der er også en dossektion

jeg har søgt på ordet "risk*" over hele CDen og jeg fandt det ikke
VH Ole

Fra : Ligusterlogik

Dato : 10-02-03 16:22

har fundet selve spillet, CD'en i sig selv var dog guld værd..

spillet hedder conquest for windows, og søger man på google efter dette,
finder man en nyere udgave af det. med flere optioner...

tak for hjælpen..

maier