Stjernefælge !!
Fra : Holger Danske

Dato : 18-01-03 22:56

Er der nogen herinde der ligger inde med oplysninger om hvor jeg kan få fat
i stjernefælge 2.50*17" til min gamle Yamaha FS1'er ??
På forhånd Tak
Allan
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --

Fra : René

Dato : 20-01-03 15:54

> Er der nogen herinde der ligger inde med oplysninger om hvor jeg kan få
fat
> i stjernefælge 2.50*17" til min gamle Yamaha FS1'er ?

Har du prøvet at sætte en annonce i den blå? altså ikke på nettet men
avisen.
Der fandt jeg mine!

René

Fra : Holger Danske

Dato : 20-01-03 15:59

René wrote:

> Har du prøvet at sætte en annonce i den blå? altså ikke på nettet men
> avisen.
> Der fandt jeg mine!

Næ det har jeg ikke, jeg er nu også ude på at se om jeg ikke kan finde et
sted de kan købes fra nye af !
Men ellers ta for hjælpen

Allan

Fra : René

Dato : 21-01-03 15:51

> Næ det har jeg ikke, jeg er nu også ude på at se om jeg ikke kan finde et
> sted de kan købes fra nye af !

Nå okay, det må man da kunne i tyskland?, ved det nu ikke.

> Men ellers ta for hjælpen

Det var så lidt

Men kan du ikke sige til, hvis du skul finde nogen?, mit bagerste er har
nemlig en bule:)

René

Fra : Holger Danske

Dato : 21-01-03 15:54

René wrote:

> Nå okay, det må man da kunne i tyskland?, ved det nu ikke.

> Det var så lidt
>
> Men kan du ikke sige til, hvis du skul finde nogen?, mit bagerste er
> har nemlig en bule:)

Jeg smider det lige ind i en ny tråd hvis jeg finder en forhandler !

Allan

Fra : René

Dato : 21-01-03 22:00

> Jeg smider det lige ind i en ny tråd hvis jeg finder en forhandler !
>
> Allan
Kanont!:)

René

Fra : coollau

Dato : 13-02-03 01:28

Du kan købe dem ved Thansen.dk! Under dæk og følge til knallert!

http://www.kandu.dk/

Fra : Holger Danske

Dato : 13-02-03 06:41

coollau wrote:
> Du kan købe dem ved Thansen.dk! Under dæk og følge til knallert!

Nu har jeg selv siden Januar alene i år købt for ca. 4000.- hos T-Hansen, og
jeg har aldrig set at de har 17" stjernefælge, jeg var så lige inde og
tjekke igen efter dit skriv, men jeg kan altså ikke finde en enste
stjernefælg, du må meget gerne komme med et link, følger jeg det du skrev,
som ikke eksisterer, det eneste der findes er Knallertdæk og slanger, ja så
får ja kun det som linket siger, nemlig dæk og slanger, så du er meget
velkommen til at hjælpe mig videre !!!

Allan
--