Find 5 fejl
Fra : Dorthe

Dato : 17-01-03 09:24

Hej NG

Har søgt og søgt efter en side med traditionelle "find 5 fejl" ( 3
eller 10 fejl) tegninger. Jeg vil lave udskrifter af tegningerne (der
skal bruges til underholdning af stort barn der er på hospitalet.)
tegningerne skal derfor være "stregtegninger" - ikke noget med farver.
Jeg går selv igang med at lave nogen - men hører gerne hvis du "er
faldet" over nogen.
Kærligst Dorthe

Fra : Anita

Dato : 17-01-03 11:22

"Dorthe" skrev

Hej Dorthe

> [...]
> tegningerne skal derfor være "stregtegninger" - ikke noget med farver.
> Jeg går selv igang med at lave nogen - men hører gerne hvis du "er

Søg på www.google.com, hvor du skriver: "find 5 fejl" (inkl..
gåseøjnstegnene). Dermed får du en del hits, så må du selv ind og sortere i
hvilke der kan bruges. En del af dem er vist små konkurrencer på
hjemmesiderne, så løsningen følger nok ikke med.

Håber det kunne bruges.
Venligst Anita

Fra : Dorthe

Dato : 17-01-03 13:05

On Fri, 17 Jan 2003 11:21:53 +0100, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>hvilke der kan bruges. En del af dem er vist små konkurrencer på
>hjemmesiderne, så løsningen følger nok ikke med.

Tak for dit svar - det er netop hvad jeg prøvede - men efter næsten en
time opgav jeg igen - der er ganske rigtigt - et væld af muligheder -
men ikke hvor det er sort-hvid tegninger der egner sig til print og
helst mange - Jeg ville gerne lave et lille hæfte - da det netop er de
typeopgave han bare "elsker" for øjeblikket - der er altid en enkelt i
ugeblade og opgavehæfter - men ind til nu har jeg ikke fundet " noget
" med mange i - derfor ville jeg selv lave en - men "her og nu" kniber
det med at få tid til at tegne selv, og jeg ville hoppe over med kopi
fra nettet - og havde håbet at der var en i gruppen der kendte en side
- jeg må droppe det i dag - men hører MEGET gerne hvis nogen "opdager"
noget brugbart.
Kærligst Dorthe

Fra : Inger Buchard

Dato : 17-01-03 19:10
Fra : Dorthe

Dato : 17-01-03 19:24

On Fri, 17 Jan 2003 19:09:54 +0100, "Inger Buchard"
<ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> wrote:

>Måske du'r følgende til sorthvid tryk:
>http://www.webopa.de/suchbilder/monkey.htm
>http://www.a-site.at/kinder/tina/suchbilder/suchbild1.shtml
>
>Inger

Hej Inger
Har lige kigget lidt - det er lidt for lette opgaver - og stadig kun
et på den ene side og to på den anden - og jeg sværger nok også til
stregtegningen ( det andet er for dyrt i blæk- da jeg endnu har HP -
printer ) Måske skulle jeg gå igang med at lave et hæfte selv -
boghandlere mente faktisk, at der ville være et marked - det var ikke
absolut ikke første gang han mødte forespørgslen da jeg var i butikken
i dag, - så jeg endte ud med et stort tegneseriehæfte istedet for ...
men tak for svaret . ( jeg er stadig intresseret, hvis andre har
forslag !
Kærligst Dorthe