Elgiganten vil være den "billigste
Fra : Exit

Dato : 16-01-03 21:52

Jeg var igen i går i Elgiganten Randers
Og forgæves igen det blev en Total fiasko.
Da de ikke havde fået tilbuds varerne hjem valgte vi så at købe kogesekt.
(som de havde hjemme) og en andet Siemens ovn
Prisen på den de havde på tilbud var til 5999,-
Prisen på den vi valgte var 7999,-
en forskel på 2000,- som vi gerne vil betale.
Men sådan gør man ikke hos Elgiganten.
Hold nu godt fast.
Her deler man tilbudet i 2
Tilbuds pris 6998,- delt med 2 = 3499,-
så tager man prisen på den ovn vi gerne ville købe 3499 + 7999,- = 11498,-
Øh Hvorfor nu det. ?
Mit bud ville se sådan ud 6998 + 2000 = 8998,-
Hvor er logikken. Ikke hos Elgiganten.
Vi fandt et andet sted nemlig Vestjysk Hvidevarer Center i Esbjerg
prøv at finde en vare (hvidevare) i

www.pricerunner.com der vil Vestjysk Hvidevarer Center (næsten) altid være
den billigste.

jeg kan tilføje at vi skulle give 9000,- hos Vestjysk Hvidevarer Center
for den samme vare som Elgiganten skulle have 11498,-
og så er varen leveret hos mig.

Fra : jysch

Dato : 16-01-03 22:35

Ja, og så skal du bare vide at hvis du vil i kontakt med dem enten pr.
mail eller tlf - så får du ingen reaktion - på mail får du et
standartsvar med at de vender tilbage indenfor 48 timer - men det gør de
bare ikke og hvis du kontakter dem pr. tlf. beder de om tlf.nr. så vil
de ringe tilbage, men det gør de heller ikke.

http://www.kandu.dk/

Fra : P N

Dato : 17-01-03 00:33

On Thu, 16 Jan 2003 21:35:09 GMT, "jysch" <jysch.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>bare ikke og hvis du kontakter dem pr. tlf. beder de om tlf.nr. så vil
>de ringe tilbage, men det gør de heller ikke.

Sikke da noget sludder. Jeg fik en både fin
og hurtig service. Allerede 3 timer efter at have
sendt en mail, rigede de til mig og alt blev ordnet
tilfredstillende.

mvh PN

Fra : Bakke

Dato : 16-01-03 22:35

> [...]
> Øh Hvorfor nu det. ?
> Mit bud ville se sådan ud 6998 + 2000 = 8998,-

Ja, hvor er den i det du skriver ?

Mvh

Bo

Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-01-03 11:15

"Bakke" <no@thanks.ru> wrote in message

> Ja, hvor er den i det du skriver ?

Ja, jeg forstår heller ikke hverken det ene eller det andet.
Men jeg vil da lige indskyde en anbefaling af Vestjydsk Hvidevarecenter. Jeg
har købt alle mine hvidevarer til mit nye hus der - egentlig med en
forventning om de var meget "discountede" (ingen service), men det var nu
ikke tilfældet. Jeg fik - godt nok i telefonen - en glimrende rådgivning, og
sparede vel ca 40-50% ift. "vejl." priser.

Mvh

Jesper

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 06-02-03 19:48

> Men jeg vil da lige indskyde en anbefaling af Vestjydsk
Hvidevarecenter.

Dem har jeg købt køleskab af i efteråret. Ringede fredag. De lovede
levering tirsdag. Det gik der dog kludder i og vi fik først skabet
fredag morgen. Som kompensation for rodet fik vi leveret et skab med
glashylder istedet fro tråd.

(Forklaringen var vist noget med at bestillingen fra VH var gået i
kludder på vej til leverandøren. Så det var først da skabet ikke nåede
frem tirdag at de skulle til at undersøge sagen og bestille et nyt til
os.)

Men servicen var ok, og de var også til at træffe på telefon - både
fredag og mandag, tirssdag, onsdag, torsdag og fredag Når man står
med et defekt køleskab har man jo lidt travlt. Den lokale leverandør
ville også først have kunnet levere skabet tirsdag....

/A