hårfarve?
Fra : E.G.C.

Dato : 16-01-03 13:18

Er der nogen der har kendskab til, hvorfor man har meget mere naturlig hårfarve bagtil, end foran i panden. Jeg taler ikke om farvet
hår, men narturlig hårfarve.

Mvh.

Ester C.

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 16-01-03 13:37

On Thu, 16 Jan 2003 13:18:27 +0100, "E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk>
wrote:

>Er der nogen der har kendskab til, hvorfor man har meget mere naturlig hårfarve bagtil, end foran i panden. Jeg taler ikke om farvet
>hår, men narturlig hårfarve.

Det er vel heller ikke generelt for alle mennesker. Ikke for mig
ihvertfald.

Mvh. Brian
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Dorthe

Dato : 16-01-03 14:14

wrote:

>Er der nogen der har kendskab til, hvorfor man har meget mere naturlig hårfarve bagtil, end foran i panden. Jeg taler ikke om farvet
> [...]
Prøv at kigge lidt på denne side-
http://www.leksikon.org/art.php?n=1159
der er også mulighed for at spørge.
Jeg spørger min frisør næste gang - du kan jo prøve det samme
Hvis ikke den faggruppe ved det - tror jeg de af faglig stolthed vil
gøre alt for at finde svaret ( og så blev de jo også klogere )
I øvrigt sjovt spørgsmål - skriv hvis du finder et svar - (jeg vil
gøre det samme !)
Kærligst Dorthe