Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
canon powershot A 200 - et godt køb ?
Fra : Steen Meldhede

Dato : 16-01-03 10:50

hej ng
da jeg står som førstegangskøber af et digital kamera er det lidt svært at
vælge et.jeg har dog hørt at canon's kameraer skulle være rigtig gode.det
skal afløse vores 10 år gamle 35 mm Nikon one-touch kamera og skulle helst
tage billeder i samme kvalitet.jeg er ikke specielt interesseret i alt mulig
lir og porno som alle de dyre har med zoom og hvad det nu hedder alt
sammen,men blot noget man lukker linsnsen op på og snapper et billede
med.prisklassen skulle helst være omkring 2000 kr + - lidt evt.kan A 200
feks anbefales af nogle her i gruppen ?

--
mvh Steen Meldhede

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 16-01-03 11:22

On Thu, 16 Jan 2003 10:49:59 +0100, "Steen Meldhede"
<meldhede@(NOSPAM)mail.tdcadsl.dk> wrote:

>hej ng

Hej.

Jeg købte et powershow A200 i Fakta da de havde dem til knap 2000.

Vi har efterhånden taget en del billeder med det og jeg synes at det
er et rigtigt godt kamera til amatørbrug. Dog døjer jeg lidt med røde
øjne, selvom kameraet kan indstilles til at undgå dette.

Men alt i alt er det et godt kamera til vores private brug.

Jeg har en del billeder på min hjemmeside, taget med dette kamera. Men
da de er komprimeret kan du nok ikke bruge dem til særlig meget. Men
billederne er her: http://www.patricia-brinch.dk/dk/foto.asp?page=12
Siderne 12-16 er taget med dette kamera. De andre er fra et andet
kamera som er fremkaldt til CD.

Mvh. Brian
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Steen Meldhede

Dato : 16-01-03 11:35

> Jeg købte et powershow A200 i Fakta da de havde dem til knap 2000.

var lige i fona igår og så den til 1899,-

> Vi har efterhånden taget en del billeder med det og jeg synes at det
> er et rigtigt godt kamera til amatørbrug. Dog døjer jeg lidt med røde
> øjne, selvom kameraet kan indstilles til at undgå dette.

vores nuværende gamle kamera lave såmænd osse lidt røde øjne.det kan jeg
leve med.

> Men alt i alt er det et godt kamera til vores private brug.

det lyder da godt - lige det jeg søger.

> [...]
> billederne er her: http://www.patricia-brinch.dk/dk/foto.asp?page=12
> Siderne 12-16 er taget med dette kamera. De andre er fra et andet

jeg syntes at de ser meget realistiske ud..skarpheden og farver virker meget
fornuftige.har set nogle hvor farverne var direkte "kolde" dvs alt så meget
bleg ud.perfekt med alle de baby billeder du har der da vi netop osse har
fået en lille pige i sidste uge og vil meget gerne knipse løs hele tiden.men
det render jo op med et alm.kamera i fremkaldelse osv.med det her kan man jo
lægge dem ind på pc'en og så vælge de bedste ud til fremkaldelse.tror jeg
vil ned og hente det idag måske...lyder som et godt køb.

takker for dit svar

mvh steen meldhede