Kommer der ikke snart en ordentlig FPS til~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-01-03 10:28

Jeg er ved at få abstinenser. Sidste FPS (SVJV) var NOFL2, kommer der ikke
snart noget nyt?

Mvh Thomas

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-01-03 10:30

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> mumbled something in news:b05tv9
$2mkd$1@news.cybercity.dk:

> Jeg er ved at få abstinenser. Sidste FPS (SVJV) var NOFL2, kommer der ikke
> snart noget nyt?
>

> Mvh Thomas

Hej Thomas

Har du tjekkem Multiplayer demoen til Raven Shield ?? Du kan hente den på
www.raven-shield.com i version 1.1. Antageligvis kommer der snart endnu en
opdatering til 1.2

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-01-03 10:43

Der er en SP demo ude til Delta Force: Black Hawk Down. Hvad med Splinter
Cell eller Unreal 2 (kommer i starten af februar). Spearhead kan varmt
anbefales.

Fra : Rune Manscher

Dato : 16-01-03 11:05

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
> Der er en SP demo ude til Delta Force: Black Hawk Down. Hvad med Splinter
> Cell eller Unreal 2 (kommer i starten af februar). Spearhead kan varmt
> anbefales.

Splinter Cell kan vel næppe kaldes FPS ?

*Rune

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-01-03 11:23

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> mumbled something in news:b0603n$2ok5
$1@news.cybercity.dk:

> "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
>
> Splinter Cell kan vel næppe kaldes FPS ?
>
> *Rune

nej det er mere et 3rd person stealth

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-01-03 12:23

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> nej det er mere et 3rd person stealth

Nå OK. Det skal da ikke skille os ad.

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-01-03 12:56

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> mumbled something in news:b064oa$r8h$1
@sunsite.dk:

> "Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nå OK. Det skal da ikke skille os ad.

næh vel

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-01-03 11:24

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Splinter Cell kan vel næppe kaldes FPS ?

Kan man kalde det en blanding af stealth og shooter?

Fra : Rune Manscher

Dato : 17-01-03 18:27

> "Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Kan man kalde det en blanding af stealth og shooter?

Næ, det ville jeg ikke mene . Men der er da en anelse skyderi med...

*Rune

Fra : Mercenary

Dato : 16-01-03 17:08

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
Splinter

> Splinter Cell kan vel næppe kaldes FPS ?

First Person Sneaker eller First Person Stealth ??

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 16-01-03 10:42

Thomas Hjort wrote:
> Jeg er ved at få abstinenser. Sidste FPS (SVJV) var NOFL2, kommer der ikke
> snart noget nyt?

Unreal 2 om 3 uger cirka

Mvh

Bruno

OBS!

Husk at FPS spil er OT i denne gruppe og hører til i
FirstPersonShooter-gruppen (Jeg glemmer det også selv) eller Unreal
gruppen der dækker alle spil basseret på Unreal enginen.

Fra : Flare

Dato : 16-01-03 11:11

Og hvis du kunne lide FPS´er som Rainbow six og Rouge Spear vil du elske
Ravenshield. Det Fanger præcis essensen i disse spil og bruger unreal 2 GFX
engine. Det ret nice. Hvis man vel og mærke er til den genere og ikke Quake
serien (Føj) ;) !

Mvh
Flare

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-01-03 14:29

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
GFX
> engine. Det ret nice. Hvis man vel og mærke er til den genere og ikke

Jeg var helt vild med R6, så det må jeg hellere checke ud.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-01-03 14:29

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Unreal 2 om 3 uger cirka

Ahhh Unreal 2. Langt om længe. Kom 1'eren ikke i 97 !? 6 år for en toer, det
må da være rekord.

Mvh Thomas

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 16-01-03 14:55

> Ahhh Unreal 2. Langt om længe. Kom 1'eren ikke i 97 !? 6 år for en toer,
det
> må da være rekord.

George Broussard fra 3DRealms udtalte for nogle måneder siden at Duke Nukem
Forever "was guaranteed to ship before Unreal 2"...

Duke Nukem 3D udkom før Unreal (95-96 tror jeg), så der er et pænt hul
mellem det og fortsættelsen... :)

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-01-03 15:16

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Ahhh Unreal 2. Langt om længe. Kom 1'eren ikke i 97 !? 6 år for en toer,
det
> må da være rekord.

1'eren var fed. Imellemtiden har der jo så også været Unreal Tournament og
Unreal Tournament 2003. Men jeg kan ikke lige på stående fod huske om det
samme firma står bag udviklingen af alle fire spil.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-01-03 16:06

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Unreal Tournament 2003. Men jeg kan ikke lige på stående fod huske om det
> samme firma står bag udviklingen af alle fire spil.

Det er det ikke. Og de to nævnte havde ingen singleplayermissionsdel.

Mvh Thomas

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-01-03 16:56

> Det er det ikke.

Thought so.

> Og de to nævnte havde ingen singleplayermissionsdel.

Ikke andet end at man kunne gennemføre en turnering mod bots, hvor det
gradvist blev sværere og sværere, og der blev åbnet op for nye baner.

Fra : Martin K

Dato : 16-01-03 21:29

Thomas Hjort wrote:
> Ahhh Unreal 2. Langt om længe. Kom 1'eren ikke i 97 !? 6 år for en
> toer, det må da være rekord.

Det tror jeg sq ikke. Wolfenstein blev udgivet i 1991. Return to castle
Wolfenstein kom svjh i 2001 eller 2002. Så her snakker vi 10-11 år..

--
Martin K

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-01-03 22:31

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg sq ikke. Wolfenstein blev udgivet i 1991. Return to castle
> Wolfenstein kom svjh i 2001 eller 2002. Så her snakker vi 10-11 år..
>
> --
> Martin K

Ja ok. Men det er alligevel lang tid.

Mvh Thomas

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 17-01-03 13:19

Thomas Hjort wrote:
> "Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja ok. Men det er alligevel lang tid.

Hvad med Wolfenstein: Spear Of Destiny?

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-01-03 13:22

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med Wolfenstein: Spear Of Destiny?

Kender jeg ikke, hvad er det for et spil?

Mvh Thomas

Fra : P N

Dato : 17-01-03 13:40

On Fri, 17 Jan 2003 13:21:58 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>Kender jeg ikke, hvad er det for et spil?

Det originale Wolfenstein spil fra ID Software
http://www.idsoftware.com/games/wolfenstein/wolf3d/

Et fantastisk spil som kostede mange søvnløse nætter
foran 486'eren

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 17-01-03 16:14

Thomas Hjort wrote:
> "Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> Kender jeg ikke, hvad er det for et spil?

Fortættelsen til Wolfenstein:
http://www.3dgamers.com/games/speardestiny/

Fra : Henrik Dissing

Dato : 16-01-03 12:57

On Thu, 16 Jan 2003 10:28:06 +0100, Thomas Hjort wrote:

>Jeg er ved at få abstinenser. Sidste FPS (SVJV) var NOFL2, kommer der ikke
>snart noget nyt?

Dette her er ikke møntet specielt på nogen, men I ved godt at der findes en
gruppe der hedder dk.spil.computer.first-person-shooter, ikke? Naturligvis
er FPS'er også computerspil, men reglen på usenet er at man altid forsøger
at bruge den gruppe som passer bedst til indlægget.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 16-01-03 17:20

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at få abstinenser. Sidste FPS (SVJV) var NOFL2, kommer der ikke
> snart noget nyt?
>

> Mvh Thomas

Det er da utroligt som folk skal rette hinanden. Kan i ikke bare svare på
det der bliver spurgt om. Hvis i synes at personen burde have skrevet til en
anden gruppe SÅ LAD DOG VÆRE MED AT BESVARE DEN.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 16-01-03 19:40

On Thu, 16 Jan 2003 17:20:16 +0100, Rene Juulsgård wrote:

> [...]

>det der bliver spurgt om. Hvis i synes at personen burde have skrevet til en
>anden gruppe SÅ LAD DOG VÆRE MED AT BESVARE DEN.

Nu kunne jeg godt give mig til at begrunde min stilfærdige henstilling om at
tage diskussionen til den rigtige gruppe, men jeg har på fornemmelsen at det
vil være spildt på dig.

I stedet for vil jeg opfordre dig til at læse http://www.usenet.dk/netikette
før du blander dig igen. Jeg kan dog fortælle dig at det ikke er velset at
man råber ad folk, og da slet ikke ad den forkerte person.

EOD

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 17-01-03 00:45

> [...]
en
> anden gruppe SÅ LAD DOG VÆRE MED AT BESVARE DEN.

Øhhh når man sylter agurker skal man så have gummistøvler på ??
Nå nej det er ikke her, men svar lige alligevel.

Det er da lige så ufatteligt at nogen ikke forstår at systemet bryder sammen
hvis man ikke bruger de rigtige grupper.
Det er jo ikke uden grund at vi ikke allesammen sidder i en stor gruppe der
hedder dk.alt.i.hele.verden
Hvis du ikke kører efter reglerne i trafikken bryder trafikken sammen, og du
kan med rimelighed forvente at nogen påtaler det... det samme her.
Hvis ingen gør opmærksom på at det er forkert gruppe hvordan skal posteren
så vide det ??
Henrik gjorde jo præcist opmærksom på den rigtige gruppe på en pæn og høflig
måde. Han bragte information til gruppen, du bibringer intet nyt og er
derfor at sammenligne med støj på linjen... lige som mig med dette indlæg ;)

Mikkel

Fra : Henrik Dissing

Dato : 17-01-03 19:22

On Fri, 17 Jan 2003 00:45:22 +0100, Mikkel Gram-Hansen wrote:

>Henrik gjorde jo præcist opmærksom på den rigtige gruppe på en pæn og høflig
>måde. Han bragte information til gruppen

Tak for de pæne ord, men det hjalp ikke

Det ligger vist desværre i tiden.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 16-01-03 21:34

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at få abstinenser. Sidste FPS (SVJV) var NOFL2, kommer der ikke
> snart noget nyt?
>

> Mvh Thomas

Jeg undskylder min råben men det er bare til at få fnat af. Det er ikke
allle der ved hvilken gruppe de skal skrive i så derfor kan man vel godt få
et svar på det man spørger om i stedet for at blive rettet. Eller hva???

Fra : a

Dato : 17-01-03 12:31

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at få abstinenser. Sidste FPS (SVJV) var NOFL2, kommer der ikke
> snart noget nyt?
>

> Mvh Thomas

Hej Thomas, jeg ved ikke om du har prøvet Wolfenstein Return to Castle
(Multiplayer) for så tror jeg ikke du vil stille dit spørgsmål de næste
mange år. Wolfenstein er et hammergodt spil med servere hvor op til 64
spillere kan spille. Lyden er perfekt og der er ikke nogen former for
forsinkelser i spillet. Bevægelserne sker lynhurtigt fuldstændigt synkront
med bevægelsen af din mus. Detaljerne er rigtig gode. F.eks. kan du se skud
ricotere på sten m.v. laaaaaangt væk.

a.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-01-03 13:04

"a" <mal@proinvent.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsinkelser i spillet. Bevægelserne sker lynhurtigt fuldstændigt synkront
> med bevægelsen af din mus. Detaljerne er rigtig gode. F.eks. kan du se

Jeg er helt vild med RTCW. Jeg ser de spiller med forskellige mods og jeg
kan ikke komme ind på disse servere før jeg har dem, ved du hvor jeg kan
downloade dem?

Mvh Thomas

Fra : a

Dato : 17-01-03 15:12

Du kan hente den nyeste patch og nyeste officielle spilpakke efter følgende
anvisning:

Der var tidligere nogen som spurgte til de nyeste patch, maps til
Wolfenstein. Filen hedder "Wolf_Update_1_4.exe" og fylder ca 11 MB. Den kan
downloades direkte fra:

http://www.wolfensteinx.com/files.shtml#patches

Hvis du har en nyinstallation af Wolfenstein (ver 1), så skal du hente den
nyeste patch ved at klikke på ovennævnte link og gå ned under
hoveoverskriften Patches/Add-ons og trykke på "full" ud for teksten "Return
To Castle Wolfenstein 1.4 windows patch".

Alle tidligere patches kan findes på ovennævnte addresse.

Hvis du gerne vil have den officielle ekstra multiplayer-spilpakke, så skal
du downloade en fil på ca. 51 MB med navn "GOTY_MapPack.exe". Filen
downloades f.eks. udemærket fra siden:

http://www.ausgamers.com/files/download/html/2469

Banerne i ovenstående er rigtig gode og også meget udbredte på
multiplayerserverne, men dog stadigvæk ikke så udbredte som standardbanerne,
hvor "beach" efter min mening er den bedste.

Med hensyn til de hundredvis af andre baner, der findes, kan du finde dem
enkeltvis eller i store spilpakker på følgende link:

http://www.rtcwfiles.com/sort.files

Klik på Maps og herefter på Map Packs for at finde spilpakker.

Jeg synes det er lidt besværlig at downloade fra ovenstående link, fordi man
skal registreres og sættes i kø m.v. Derfor skal du bare slå det eksakte
filnavn op i f.eks. Google og finde et sted, hvor du kan downloade direkte
fra. EKSEMPEL: hvis du vil finde et sted at downloade den officielle ekstra
multiplayer-spilpakke, så skriv i Google de to ord: (GOTY_MapPack.exe
download) hvorefter en masse site fremkommer som du kan downloade fra.

Venligst a.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 17-01-03 18:40

> [...]
> multiplayer-spilpakke, så skriv i Google de to ord: (GOTY_MapPack.exe
> download) hvorefter en masse site fremkommer som du kan downloade fra.

Tak for det. Jeg kikker på det. Hvad er dit spil-aka og hvornår spiller du?
Jeg er enig i at the beach er svær at slå, men der skulle være uofficielle
pakker til den (med miner) og den slags der skulle give et ekstra krydderi.

Mvh Thomas

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-01-03 23:25

In article <b05tv9$2mkd$1@news.cybercity.dk>, Thomas Hjort wrote:
> Jeg er ved at få abstinenser. Sidste FPS (SVJV) var NOFL2, kommer der ikke
> snart noget nyt?

Hvad kan man sige - Du er et DAMP barn.

Destruktive Abstinenser ved mangel på ny Multi Player

Fra : Thomas Hjort

Dato : 18-01-03 00:55

meddelelse news:slrnb2h0mo.r7.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

> Hvad kan man sige - Du er et DAMP barn.

LoL

> Destruktive Abstinenser ved mangel på ny Multi Player

Mplayer for jeg nok af (RTCW og RISKII), det jeg tilgængeld mangler er et
solid singleplayer spil. Så jeg er et DAMS :)

Thomas