Rainbow six & XP???
Fra : Tommy Trout

Dato : 15-01-03 22:44

Hej Alle
Er der nogen der ved om der er en patch eller lign et eller andet sted, Til
at få Rainbow six til at køre på windovs XP??
Når jeg prøver at installere det, skriver det bare at det ikke kan køre på
NT desværre. Lidt træls.
På forhånd tak
Hilsen
Kim

Fra : Mads Bahrt

Dato : 16-01-03 05:43

Tommy Trout wrote:
> [...]
> at få Rainbow six til at køre på windovs XP??
> Når jeg prøver at installere det, skriver det bare at det ikke kan køre på
Har du prøvet at sætte XP's egenskaber hvordan spillet skal afvikles
således at XP emulerer Win 98? Dette hjælper på mange ældre spil.
Du gør det ved at finde genvejen til spillet (eller den .exe-fil som
genvejen peger på). Højreklik på denne, og vælg egenskaber. Vælg
derefter Kompatibilitet og vælg "Kør dette program i
kompatibilitetstilstand for:". Derefter kan du vælge Win 95 og
Win98/WinMe. Prøv dig frem med disse for at se om det hjælper.

MVH
Mads

Fra : Tommy Trout

Dato : 24-01-03 21:51

Hej Mads

Jeg prøvede at ændre XP's egenskaber og pludseligt lød det som om den
prøvede at starte, men kom så med meddelsen "har lavet en fejl og lukkes"
Hvad kan der så være galt hulk
Venlig hilsen

Fra : Flare

Dato : 24-01-03 22:06

Du skal emulere win95...prøv det. Så burde det virke. (Det virker!)

Ellers er det andet sted du skal lede efter fejlen.

Flare

Fra : Flare

Dato : 24-01-03 23:15

> Du skal emulere win95...prøv det. Så burde det virke. (Det virker!)
>
> Ellers er det andet sted du skal lede efter fejlen.

Eller prøv det her i sidste ende:
http://www.agr-s.com/html_reports/fieldreport0029.htm

Fra : Tommy Trout

Dato : 27-01-03 14:33

> Du skal emulere win95...prøv det. Så burde det virke. (Det virker!)

Hvordan gør man det???
Kim