Venner!
Fra : PowerMusic

Dato : 15-01-03 22:24

Hej NG

Jeg skal til en afskedsfest i weekenden ved en af mine rigtig gode
kammerater som rejser udenlands i nogle år for at arbejde. Jeg kunne godt
bruge noget musik som vil få ham til at føle at han i hvert fald ikke vil
blive glemt. Gerne noget rigtigt kendt hvor man kan synge med. Jeg har ikke
kunnet komme på andre end Jodle fyren med rigtige venner. Den er næsten lidt
for selvskreven.
Det haster en smule da jeg først skal i butikken og lede efter nogle af alle
jeres fremragende forslag.
Håber på jeres hjælp....

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 15-01-03 22:38

PowerMusic wrote:
> [...]
> godt bruge noget musik som vil få ham til at føle at han i hvert fald
> ikke vil blive glemt. Gerne noget rigtigt kendt hvor man kan synge

Må det være på udenby'sk ?Så er der jo...

Cindy Cucu Boogaloo / Friends forever
Dionne Warwick + andre/ That's what friends are for
Carole King / You've got a friend
Queen / Friends will be friends

Dansk.......hmmmmm.........udover jodleren

Richard Ragnvald / Tak fordi vi er venner
Kandis / Venner som jer
Eva Madsen og Poul Dissing / Vennesangen

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Troels

Dato : 15-01-03 22:58

> [...]
lidt
> for selvskreven.
> Det haster en smule da jeg først skal i butikken og lede efter nogle af

Når nu det er en afskedsfest er John Denver - Leaving on a jetplane næsten
åbenlys

/Troels

Fra : Heidi

Dato : 16-01-03 08:36

PowerMusic wrote:
> [...]
> haster en smule da jeg først skal i butikken og lede
> efter nogle af alle jeres fremragende forslag. Håber på

Hvad med - som din overskrift faktisk også henviser til
titelmelodien fra Venner? Kan ikke huske på stående fod
hvad de hedder, men hedder den ikke noget med "I'll be
there for you"?

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Heidi

Dato : 16-01-03 08:38

Heidi wrote:

> Hvad med - som din overskrift faktisk også henviser til :-
> ) titelmelodien fra Venner? Kan ikke huske på stående fod
> hvad de hedder, men hedder den ikke noget med "I'll be
> there for you"?

The Rembrandts, hedder de...

Fra : hylstar

Dato : 16-01-03 15:21

Skal du så købe alle de cd'er der bliver foreslået og gi' ham ?

http://www.kandu.dk/