EFTERLYSER - SUNE R. BRANDT!!!!!!!!!!!!!!!~
Fra : Tina H.

Dato : 14-01-03 15:19

Hejsa

Jeg efterlyser Sune R. Brandt. Jeg købte en Apple Studio Display 17" af ham
I november 2001.

Jeg har meget brug for at få fat I ham, fordi jeg skal bruge hans kvittering
for skærmen, da den skal bruges I forbindelse med en reparation af skærmen.

Hvis I kender ham så send mig en mail. Eller endnu bedre, hvis han selv ser
denne besked.

hilsen Tina

Fra : Preben Boedker Niels~

Dato : 14-01-03 15:28

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Sune R. Brandt.

www.krak.dk kender kun een person med det navn - såh.

/Preben
--
preben@ravnekrogen.dk

Fra : Tina H.

Dato : 14-01-03 15:38

Hej Preben

Jeg fandt hans email adresse I en anden nyhedsgruppe og har sendt ham en
mail, så nu håber jeg han reagere. Han hedder Sune Ranum Brandt og bor I
kollektivet Herlevgaard ved Hillerød.

hilsen Tina

Fra : Tina H.

Dato : 14-01-03 15:47

Preben kender du ham har du evt. et telefonnummer.

hilsen Tina

Fra : Preben Boedker Niels~

Dato : 14-01-03 16:30

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Preben kender du ham har du evt. et telefonnummer.

Han er registrant på deres webside, <www.herlevgaard.dk>:

Fuldmægtig:

Handle:
MJ69-DK

Navn:
Herlevgaard

Att.:
Sune Ranum Brandt

Adresse:
Lyngevej 16

Postnr. & by:
3400 Hillerød

Land:
Danmark

Telefon:
+45 48 22 46 21

E-mail:
sune@herlevgaard.dk
--
preben@ravnekrogen.dk

Fra : Tina H.

Dato : 14-01-03 18:25

Hejsa

Nu har jeg haft kontakt med ham. Det viste sig at han osse havde købt den
privat og han havde heller ingen kvittering.

Til gengæld rådede han mig til, at kontakte Apple igen og gå videre op I
systemet, osse selvom jeg ikke har en kvittering.

Det er squ irriterende at en skærm produceret d. 15 juli 2000 allerede er I
stykker. Det kan da ikke være rigtigt at Apple skal holdes skadefri. Jeg har
hørt at osse andre har haft lignende problemer med en sort skærm.

Officeline har skærmen I øjeblikket, kan ikke lave skærmen og kan heller
ikke fortælle, hvad den fejler. Jeg betale 3250.- hos Dansk Monitor Center
for at få at vide hvad den fejler.

Det lyder I mine øre fuldstændig vanvittigt.

hilsen Tina

Fra : Tina H.

Dato : 14-01-03 18:27

Hej Preben

Tak for hjælpen.

hilsen Tina

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-01-03 15:56

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Sune R. Brandt

Det var da ikke så godt. Dummede han sig nytårsaften?

--
regards, Peter - +45 5192 3981
http://haxor.dk/about.html

Fra : Tina H.

Dato : 14-01-03 16:03

Hej Peter

Nej han har ikke dummet sig. Han solgte mig en skærm, som nu er gået I
stykker. Jeg skal bruge hans originale købskontrakt, så jeg forhåbentlig kan
få Apple til at betale for reparationen.

hilsen Tina

-----

Fra : Morten Lind

Dato : 14-01-03 16:49

> [...]

> stykker. Jeg skal bruge hans originale købskontrakt, så jeg forhåbentlig kan
> få Apple til at betale for reparationen.

Hvis du ikke fik den, Tina, da du købte skærmen, er det jo ikke sikkert,
han stadig har den,. men held & lykke
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 15-01-03 21:31

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:
> Det var da ikke så godt. Dummede han sig nytårsaften?
Jeg forstod den godt

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 15-01-03 23:14

Jens Rasmussen <jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> Jeg forstod den godt

Ja, han er nu hurtig ham der Perlen.

Men - og nu kommer det helt OT. Jeg tænkte på den tråd i løbet af i dag
og forestillede mig, at den hed noget med Steffen Brandt' (nytårsaften)
Han er fra Århus, tror jeg. Det er vel ikke en inkarnation af Peter AG
(AktienGeschellschaft Gangs) fra det vestjydske?
Nej, men den med at snuppe endelserne af, ikke? Jeg blev lidt
foruroliget, for jeg vil nødig se den finurlige fætter til Steffen B.
komme til skade. Slet ikke.

Men for at komme helt OnTopic igen: hvor finder man tv2´s video med
"(og) de brokker sig" i en velegnet version til dokumentation på en Mac.
Det skal naturligvis være lovligt, men jeg nåede aldrig at få den
optaget på VHS.

Grunden? Tjah, jeg synes ganske enkelt, at det er en af de mest geniale
musikvideoer, jeg har set. Klipningen, det sort/hvide, næroptagelser og
kadencen eller rytmen var ganske simpelt perfekt.

Den skal virke som et af toppunkterne i mine undervisningsfunktioner: Et
godt eksempel på sammensmeltningen mellem lyd og film (og en hel del
andet!)

Nå, det var bare et nødråb fra undertegnede, der rent faktisk gjorde en
indsats for at finde den, da den var fremme som (reklame)video for den
pågældende pladeudgivelse. Og her i gruppen er der så megen viden og
hukommelse, at der sikkert er nogen, der kan hjælpe. Ellers må jeg vel
skrive direkte til Steffen R. Brandt .... åh, nej, det er han vel ikke.
Sig det er løgn

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Peter Kiil

Dato : 15-01-03 23:21

in article 1founth.1uplk61uo17zzN%mich.ottosen@post5.tele.dk, Mich. Ottosen
at mich.ottosen@post5.tele.dk wrote on 15/01/03 23:14:

> [...]
> hukommelse, at der sikkert er nogen, der kan hjælpe. Ellers må jeg vel
> skrive direkte til Steffen R. Brandt .... åh, nej, det er han vel ikke.

Hvis du frekventerer cafeerne i Latinerkvarteret i Århus med din powerbook
under armen, så kunne du jo gå et smut i Sjællandsgade hvor Hr. Brandt svjh
bor. Han har sikkert en kopi du kan låne

--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 17-01-03 22:08

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Hvis du frekventerer cafeerne i Latinerkvarteret i Århus med din powerbook
> under armen, så kunne du jo gå et smut i Sjællandsgade hvor Hr. Brandt svjh
> bor. Han har sikkert en kopi du kan låne

Ja, det kunne jeg vel prøve, men han er nok lidt træt af at have fans
rendende hele tiden?
Men måske skulle jeg sende Bechd, hvis/når vi kommer på café sammen

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Christian Bech

Dato : 18-01-03 00:34

mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) skrev:

>Ja, det kunne jeg vel prøve, men han er nok lidt træt af at have fans
>rendende hele tiden?

Der plejer nu at være ret tomt udenfor det lille sorte hus, men måske
skal man gå om i gården til deres studie (hvis det stadig ligger der).
--
Christian

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 15-01-03 23:22

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:
> [...]
> "(og) de brokker sig" i en velegnet version til dokumentation på en Mac.
> Det skal naturligvis være lovligt, men jeg nåede aldrig at få den
www.stjernekasterne.dk er mit bedste bud
officiel tv-2 fan(atisk) side, og tilmed Mac-venlig
vh Jens

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 17-01-03 22:08

Jens Rasmussen <jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> www.stjernekasterne.dk er mit bedste bud
> officiel tv-2 fan(atisk) side, og tilmed Mac-venlig
> vh Jens

Tak for henvisningen. Der var i det mindste teksten, men jeg kunne ikke
find efrem til videoen.

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 17-01-03 22:54

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:
> Tak for henvisningen. Der var i det mindste teksten, men jeg kunne ikke
> find efrem til videoen.
OK, men forsøg med webmaster. Efter min erfaring er det yderst
hjælpsomme folk.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 17-01-03 23:58

Jens Rasmussen <jens.rasmussen@jubiipostadresse.dk> wrote:

> OK, men forsøg med webmaster. Efter min erfaring er det yderst
> hjælpsomme folk.

Ja, naturligvis. Du har ret m.h.t. de der webmasters hos grupperne ...
skulle en gang finde frem til teksten til "Fredagssangen" (fra
Tæskeholdet - det måske bedste radioprogram indenfor de seneste ti år?)
.... den var ikke at se noget sted, men den pågældende webmaster fandt
den frem til mig. Flink fyr hma den webmaster.

P.S.: i vores familie bruger vi den nu som 'lejrbålssang', når vi er på
campingferie i udlandet. Den vækker vældig lykke, især når nogle af de
meget nationale nationaliteter dækker op med deres romantiske xxx
(xxx = ævl)
Men det allermorsomte er, når tilhørerne ofte lufter, at vi ikke kan
synge ordentligt. De véd ikke, at den skal lyde sådan
(tilnærmelsesvist!). Tak til Tæskedrengene og -pigerne. I har beriget
vores kultur.

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen

Fra : Per Rønne

Dato : 05-02-03 17:38

Tina H. <tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Jeg efterlyser Sune R. Brandt. Jeg købte en Apple Studio Display 17" af ham
> I november 2001.

Blot for en ordens skyld.

Jeg har tilfældigvis set denne artikel. Normalt ser jeg nemlig slet ikke
artikler, der indholder tre udråbstegn i overskriften. En tekststreng i
subject på '!!!' plejer nemlig at indicere manglende seriøsitet.

Da jeg næppe er den eneste der har autosortlistede artilker med et
sådant indhold i subject, kan man altså konkludere, at man på den måde
blot sørger for, at ens artikler /ikke/ ses.
--
Per Erik Rønne

Fra : Morten Lind

Dato : 05-02-03 18:07

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> [...]
> sådant indhold i subject, kan man altså konkludere, at man på den måde
> blot sørger for, at ens artikler /ikke/ ses.

Hej Per.....

Det kunne vel ret beset også indikere engagement, iver, jubel eller
andre ganske normale menneskelige udtryksmåder, så jeg vil da
konkludere, at du med dit autofilter afskærer dig selv fra indlæg med
følelser

Har vi to iøvrigt ikke et hængeparti, eller er alt, som det skal være?
Ellers er du velkommen til at maile til adressen.

Hej fra
Morten

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-02-03 18:12

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> andre ganske normale menneskelige udtryksmåder, så jeg vil da
> konkludere, at du med dit autofilter afskærer dig selv fra indlæg med

Han kunne da heller ikke nære sig for læse det alligevel.
Og Tina fandt jo hvad hun søgte!

--
Preben Bødker Nielsen . preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : Morten Lind

Dato : 05-02-03 18:17

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Han kunne da heller ikke nære sig for læse det alligevel.
> Og Tina fandt jo hvad hun søgte!

Hæ, hæ, Ja....
M.

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-02-03 20:47

On Wed, 5 Feb 2003 18:17:04 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fpx6ru.sepauv4znn16N%mortenlind@mac.com>):

[snip]

Men det er irriterende når folk råber.

--