/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Apple protesterer over Microsoft forlig.
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 14-01-03 15:07

http://macminute.com/2003/01/13/mssettlement

--
regards, Peter - +45 5192 3981
http://haxor.dk/about.html
"There's nothing mutual about M.A.D. when the games are turn based!"

 
 
Morten Lind (14-01-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 14-01-03 15:27

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> http://macminute.com/2003/01/13/mssettlement

Ja, det kan jeg da godt forstå.....det er som om, alle dommene i de
forskellige sager om MS´s monopolmisbrug ender med at blive vendt til
MS´s fordel.....Og så er det jo ingen straf, eller hur?
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

Martin Petersen (14-01-2003)
Kommentar
Fra : Martin Petersen


Dato : 14-01-03 16:33

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> http://macminute.com/2003/01/13/mssettlement

Hvor længe skal vi blive ved med at se på det dét
anti-Tyrkiet/anti-muslim-eller hvad det nu skal forestille - flag i
hjørnet? Det er gimt på flere måder.
Martin

Erik Richard Sørense~ (14-01-2003)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 14-01-03 16:46

Hej Peter

- Og med god grund! - Som jeg tidligere skrev, så er det forbudt at
udbetale erstatning i form af 'naturalier' iflg. US Legacy, - så jeg
håber virkelig, at 'monsteret' får en over nakken!

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> http://macminute.com/2003/01/13/mssettlement

mvh. Erik Richard

--
K.M.L. Denmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
E-mail: <kml.ers@mail1.stofanet.dk> <KMLDenmark@netscape.net>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Music Recording, Editing & Publishing - Also Smaller Quantities
*Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
*Nisus - The Future In Text & Mail Processing <http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Hanne Hertzog (14-01-2003)
Kommentar
Fra : Hanne Hertzog


Dato : 14-01-03 17:41

mortenlind@mac.com writes:
>
>Ja, det kan jeg da godt forstå.....det er som om, alle dommene i de
>forskellige sager om MS´s monopolmisbrug ender med at blive vendt til
>MS´s fordel.....Og så er det jo ingen straf, eller hur?
>Morten
>--
Næ, det er tvært imod en fordel for MS, for de for anledenig atil af en
masse sf deres skramel ud til brugerne. Det er simpelthen Ebberødgaard og
sådan en troede jeg slet ikke lå i USA

Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.


Eolake Stobblehouse (14-01-2003)
Kommentar
Fra : Eolake Stobblehouse


Dato : 14-01-03 22:12

Jeg har allerede fået C/Net til at korrigere denne historie, og jeg har
lige skrevet til MacMinute også (se nedenstående). (Tynd korrektur på
begge sites.)
Eolake

------
http://macminute.com/2003/01/13/mssettlement

Hi,
I did not see an address to report errors, but this one is important:
In the story about Apple and Microsoft above, you say:

"Such a settlement lets Microsoft off easy, Apple said Monday, because
history shows that fewer than 25 percent of qualifying recipients fail
to claim refunds..."

Obviously, it should be without the word "fail".

--
- Eolake
--
eolake@maccreator.com
http://MacCreator.com

Henrik Münster (14-01-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Münster


Dato : 14-01-03 22:38

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> mortenlind@mac.com writes:
> >
> >Ja, det kan jeg da godt forstå.....det er som om, alle dommene i de
> >forskellige sager om MS´s monopolmisbrug ender med at blive vendt til
> >MS´s fordel.....Og så er det jo ingen straf, eller hur?
> >Morten
> >--
> Næ, det er tvært imod en fordel for MS, for de for anledenig atil af en
> masse sf deres skramel ud til brugerne. Det er simpelthen Ebberødgaard og
> sådan en troede jeg slet ikke lå i USA

I har vel bemærket, at der er kommet ny regering i USA, siden sagen
startede. Siden dengang, har synet på Microsoft været meget mere
positivt. Enhver er jo sin egen lykkes smed i USA, og klarer man sig
godt, er det fordi, man er dygtig.
--
Henrik Münster
Esbjerg
Danmark

Eolake Stobblehouse (15-01-2003)
Kommentar
Fra : Eolake Stobblehouse


Dato : 15-01-03 00:15

> I har vel bemærket, at der er kommet ny regering i USA, siden sagen
> startede. Siden dengang, har synet på Microsoft været meget mere
> positivt. Enhver er jo sin egen lykkes smed i USA, og klarer man sig
> godt, er det fordi, man er dygtig.


Nemlig.
For slet ikke at tale om, at hvis man klarer sig RIGTIGT godt, så kan
man virkeligt bidrage til politikernes kampagner og tegnebøger.

--
- Eolake
--
eolake@maccreator.com
http://MacCreator.com

Morten Lind (15-01-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 15-01-03 07:19

Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:
>
> > mortenlind@mac.com writes:
> > >
> > >Ja, det kan jeg da godt forstå.....det er som om, alle dommene i de
> > >forskellige sager om MS´s monopolmisbrug ender med at blive vendt til
> > >MS´s fordel.....Og så er det jo ingen straf, eller hur?
> > >Morten
> > >--
> > Næ, det er tvært imod en fordel for MS, for de for anledenig atil af en
> > masse sf deres skramel ud til brugerne. Det er simpelthen Ebberødgaard og
> > sådan en troede jeg slet ikke lå i USA
>
> I har vel bemærket, at der er kommet ny regering i USA, siden sagen
> startede. Siden dengang, har synet på Microsoft været meget mere
> positivt. Enhver er jo sin egen lykkes smed i USA, og klarer man sig
> godt, er det fordi, man er dygtig.

Ja, Henrik.....simplicity rules......og Fanden tager de sidste.....
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

Peter Bjørn Perlsø (15-01-2003)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 15-01-03 12:59

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Ja, Henrik.....simplicity rules......og Fanden tager de sidste.....
> M.

Takket være Bush. Det var jo ham der gav ordre til at Microsoft sagen
blev nedtonet fra DOJ's side.

Under Clinton (Demokrat) havde piben en anden lyd.

--
regards, Peter - +45 5192 3981
http://titancity.com/about.html
http://haxor.dk/islamnyt/
http://haxor.dk/macspil/

Morten Lind (15-01-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 15-01-03 13:27

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:
>
> > Ja, Henrik.....simplicity rules......og Fanden tager de sidste.....
> > M.
>
> Takket være Bush. Det var jo ham der gav ordre til at Microsoft sagen
> blev nedtonet fra DOJ's side.
>
> Under Clinton (Demokrat) havde piben en anden lyd.

Ja, det virker som om, folk globalt har fået forvirret moralbegreberne -
se bare herhjemme....Hundredetusinder stemmer MOD deres egne interesser
- lønarbejdere, f.eks., men de får jo leveret varen, kan man sige:
arbejdsløshed, inflation, statsunderskud m.m.

Tjah, hva´ ka´ man sige.......?

"Hej fra
Morten, z.b."

--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

N/A (15-01-2003)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 15-01-03 14:04



Morten Lind (15-01-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 15-01-03 14:04

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:
>
> > Ja, det virker som om, folk globalt har fået forvirret moralbegreberne -
> > se bare herhjemme....Hundredetusinder stemmer MOD deres egne interesser
> > - lønarbejdere, f.eks., men de får jo leveret varen, kan man sige:
> > arbejdsløshed, inflation, statsunderskud m.m.
> >
>
> A'hva?

Ja, hvis man stemmer republikansk i Amerika og borgerligt i Danmark, har
man da fået vendt op og ned på en sund, naturlig udvikling.
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

Peter Bjørn Perlsø (15-01-2003)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 15-01-03 14:03

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Ja, det virker som om, folk globalt har fået forvirret moralbegreberne -
> se bare herhjemme....Hundredetusinder stemmer MOD deres egne interesser
> - lønarbejdere, f.eks., men de får jo leveret varen, kan man sige:
> arbejdsløshed, inflation, statsunderskud m.m.

Hvis du mener at lavtlønnede stemmer imod deres egne interesser qva at
vi har fået en borgerlig regering, må jeg kraftigt protestere.

--
regards, Peter - +45 5192 3981
http://titancity.com/about.html
http://haxor.dk/islamnyt/
http://haxor.dk/macspil/

Morten Lind (15-01-2003)
Kommentar
Fra : Morten Lind


Dato : 15-01-03 14:18

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:
>
> > Ja, det virker som om, folk globalt har fået forvirret moralbegreberne -
> > se bare herhjemme....Hundredetusinder stemmer MOD deres egne interesser
> > - lønarbejdere, f.eks., men de får jo leveret varen, kan man sige:
> > arbejdsløshed, inflation, statsunderskud m.m.
>
> Hvis du mener at lavtlønnede stemmer imod deres egne interesser qva at
> vi har fået en borgerlig regering, må jeg kraftigt protestere.

Øhhhh....omvendt: Vi har fået en borgerlig regering, qua de lavtlønnede
stemmer mod deres egne interesser.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

Per Rønne (15-01-2003)
Kommentar
Fra : Per Rønne


Dato : 15-01-03 16:10

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> > Hvis du mener at lavtlønnede stemmer imod deres egne interesser qva at
> > vi har fået en borgerlig regering, må jeg kraftigt protestere.

> Øhhhh....omvendt: Vi har fået en borgerlig regering, qua de lavtlønnede
> stemmer mod deres egne interesser.

Vi har fået en borgerlig regering, fordi Socialdemokratiet var mere
interesserede i at give ulandshjælp og i at få flygtninge og indvandrere
til landet, end at varetage danskernes [herunder de lavtlønnede
danskeres] interesser.

80% af danskerne var [og er] imod SRs udlændingepolitik. I følge
opinionsundersøgelser. Så sent som i Gallup ved årsskiftet viste det sig
at 75% af befolkningen stadig opfattede udlændingepolitikken som det
vigtigste, enkelte politikområde.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.
DK-2700 Brønshøj
Tlf + fax 38 89 00 16, mobil 28 23 09 92

Peter Bjørn Perlsø (15-01-2003)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 15-01-03 16:53

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Øhhhh....omvendt: Vi har fået en borgerlig regering, qua de lavtlønnede
> stemmer mod deres egne interesser.

Pladder.

http://haxor.dk/artikler/skat.jpg

Kan du se den bjælke nederst i illustrationen, som rager ind over "de
hellige marker" (bundfradraget)? Det er bruttoskatten.

Hvem er bundfradraget primært til for? De lavt lønnede.

Hvorfor? Så de lavtlønnede er sikret en vis indtægt efter skat.

Hvad gør AMBI'en/bruttoskatten? Den udhuler bundfradraget.

Hvem indførte AMBIen/BS'en som den er i dag? Socialdemokratiet & resten
af det røde slæng.

Dette er kun et eksempel på at de røde ikke halder i de lavtlønnedes
interesser. Og bl.a. derfor har vi en borgerlig regering i dag.

QED.

--
regards, Peter - +45 5192 3981
http://titancity.com/about.html
http://haxor.dk/islamnyt/
http://haxor.dk/macspil/

T. Liljeberg (17-01-2003)
Kommentar
Fra : T. Liljeberg


Dato : 17-01-03 04:43

On Wed, 15 Jan 2003 14:17:45 +0100, mortenlind@mac.com (Morten Lind)
wrote:

>Øhhhh....omvendt: Vi har fået en borgerlig regering, qua de lavtlønnede
>stemmer mod deres egne interesser.

Og mener, at du kan definere de lavtlønnedes interesser bedre ned de
selv kan?

Tom

--
Continued dependence on relief induces
a spiritual and moral disintegration.
- Franklin D. Roosevelt

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408645
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste