Jeg er ved at teste min LaserWriter 360 Select på mit netværk.
Jeg har følgende:
6 Mac'er, som alle kører på netværk, hvoraf 2 er trådløst koblet på.
Jeg har et D-Link 713P access point, som indeholder en print server box.
På bagsiden af access pointet er der et serial stik og det er der også
på LaserWriter'en.
Men ligegyldigt hvad kan jeg ikke fange printeren via Chooser i æble
menuen. Jeg bruger LaserWriter 8 ikonet.
Jeg kan heller ikke pinge printeren, men alle de tilsluttede Mac'er.
Routeren i D-Link'en kan konfigureres via min browser og her optræder
printer som "Not ready".
Jeg har forsøgt at fange printeren med Apple Printer Utility, som jeg
har på en CD.
Spørgsmål:
Hvad er AppleTalk Zones og hvor sættes de og behøver man det ?
Der er selvfølgelig noget væsentligt jeg har overset, men hvad ?
--
Med venlig hilsen Jesper
http://www.gylling.net/
ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am CET