bortgives: 2 x LS-120/"SuperDisk"-diskette~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-01-03 22:24

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-01-03 01:50

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-01-03 01:54

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 14-01-03 09:36

>Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> writes:
>
>Afsat til Christian Bech.
>
>-j
>
>--
>Janus Sandsgaard
>http://janus.dk

Er han også læge?
Hilsen hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-01-03 11:44

"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> writes:

> Er han også læge?

Sandsynligvis en slags doktor.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 14-01-03 13:30

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> writes:

> Sandsynligvis en slags doktor.

Noget med en sort kittel, vistnok.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Christian Bech

Dato : 14-01-03 17:14

"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> skrev:

>Er han også læge?

Jeg er gift med en. Tæller det?

Til gengæld er jeg lokalformand for Århusafdelingen af Esbjerg
Superdiskbrugergruppe.
--
Christian

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-01-03 19:40

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Jeg er gift med en. Tæller det?

Selvfølgelig. "Everything goes", som en vejleder på RUC engang
forsøgte at forklare mig.

> Til gengæld er jeg lokalformand for Århusafdelingen af Esbjerg
> Superdiskbrugergruppe.

"Ah, hvor sygt", som de siger i København for at udtrykke at noget er
imponerende.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 18-01-03 11:35

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> skrev:

>Selvfølgelig. "Everything goes", som en vejleder på RUC engang
>forsøgte at forklare mig.

Det gør det vel også på RU....nej, fy!

Er der ikke noget med at du vil tilbage til Ruc nu8?

>"Ah, hvor sygt", som de siger i København for at udtrykke at noget er
>imponerende.

Vi har ikke haft så mange arrangementer endnu. Primært fordi jeg ikke
kan huske hvem det andet medlem er.-

--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-01-03 15:18

Christian Bech <bechd@mac.com> wrote:

> [...]

Det siger min søn på otte da også her ovre i Esbjerg. Men jeg har også
hørt, at københavnere er begyndt at sige: "Træls". Da jeg var ung, var
det kun bondeknolde fra Jylland, der sagde det.

> Vi har ikke haft så mange arrangementer endnu. Primært fordi jeg ikke
> kan huske hvem det andet medlem er.-

Erik Aalund har for længst solgt sin sammen med sin iMac til min
svigerinde, der bor i Valby. Mon ikke jeg er den eneste i Esbjerg med et
SuperDisk-drev? Jeg bruger det bare ikke rigtigt mere, efter jeg har
fået cd-brænder. Nå ja, så laver jeg ikke så meget back-up mere. OS X er
jo så stabilt
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-01-03 19:45

Christian Bech <bechd@mac.com> writes:

> Er der ikke noget med at du vil tilbage til Ruc nu8?

Jo, netop. Skrive projekt på Teksam om samfundsmæssige aspekter af fri
software. Overvejer dog at vente til "rigtig" studiestart i september,
og benytte ventetiden på et studierelevant arbejde eller
evt. praktik. Sig til, hvis du kender nogen...

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk