[OT] Bortgives: TV Pejs på DVD
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-01-03 20:52

Kan afhentes på Nørrebro, København.
Henvendelse pr. mail.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 13-01-03 21:00

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Kan afhentes på Nørrebro, København.
> Henvendelse pr. mail.
>
> -j

Skal du ud at rejse, Janus - siden du forærer hele lejligheden
væk....
Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-01-03 21:01

mortenlind@mac.com (Morten Lind) writes:

> Skal du ud at rejse, Janus - siden du forærer hele lejligheden
> væk....

Nejda. Er kommer hjem fra rejse og er ved at reindeksere lejlghed. Det
gør gamle ting synlige igen. Ting som måske kan komme andre til
gode. Og hvor er mere oplagt at annoncere for den slags, end i en af
mine favoritter blandt nyhedsgrupperne?

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 13-01-03 21:14

> [...]

> gør gamle ting synlige igen. Ting som måske kan komme andre til
> gode. Og hvor er mere oplagt at annoncere for den slags, end i en af

Jo, jo - jeg véd jo godt, du er kommet hjem - jeg skrev til dig om
iMac´en, remember? Så det ku´ jo være, du hellere ville svømme rundt i
Lago Titicaca end i de københavnske vandpytter, hi - hi...

Bliver man forresten stadig sejlet rundt på søen af de lokale indianere
i deres kanoer?
Eller er der kommet "system" over det?
Hej fra
Morten

Fra : Ben Knudsen

Dato : 13-01-03 22:31

spam@janus.dk writes:
>Kan afhentes på Nørrebro, København.
>Henvendelse pr. mail.

Jeg vil skam gerne hente den Mit liv er i forvejen sådan lidt retro...

Mvh Ben, østerbro

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-01-03 23:15

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> writes: