VHS Steven vs William
Fra : Morten Lind

Dato : 13-01-03 15:17

God eftermiddag.....

For noget siden......og det er i min tidshorisont sådan cirka fra nu og
seks/otte år baglæns.....var der en film, der med lidt god vilje kunne
fortolkes som det, der forgik mellem Steve Wozniac/Steve Jobs/Bill Gates
m.fl. i midthalvfjerserne.

Er der nogle af jer, der kender den - har den - vil låne den ud - evt.
kopiere den til mig eller....?

Jeg har hørt en masse om den, men har aldrig fået den set.

(Dén slags stod ikke i min kalender den gang).

På forhånd tak fra
Morten Lind

--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 13-01-03 16:32

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Er der nogle af jer, der kender den - har den - vil låne den ud - evt.
> kopiere den til mig eller....?

Hvis det er "Pirates of Silicon Valley"
<http://alt.tnt.tv/movies/tntoriginals/pirates/> så ville jeg også være
glad for en kopi. (Jeg kan ikke finde nogen steder der lejer den ud.)

Sender gerne bånd og frankeret svarkuvert, hvis nogen gider bøvlet.

--
Mvh Martin

"Fishing is a jerk at one end waiting for a jerk at the other end"

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 13-01-03 20:17

spam_spam_spam@talent.dk (Martin Bredthauer) writes:

> Hvis det er "Pirates of Silicon Valley"
> <http://alt.tnt.tv/movies/tntoriginals/pirates/> så ville jeg også være
> glad for en kopi. (Jeg kan ikke finde nogen steder der lejer den ud.)

Ikke fordi jeg vil opfordre til handlinger der kunne berøve den
hårdtpresset amerikanske filmindustri deres desperat tiltrængte
indtægt, men på http://jigle.com kan jeg se, at Pirates of Silicon
Valley er tilgængelig på eDonkey/OverNet.

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-01-03 20:45

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200301@gen-v.net> wrote:

> [...]
> indtægt, men på http://jigle.com kan jeg se, at Pirates of Silicon
> Valley er tilgængelig på eDonkey/OverNet.

Jeg har fundet den på Amazon, men det er vist kun NTSC-udgaven, og vi
bruger jo PAL her i Europa.

<http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0780627717/qid=1042486713
/sr=8-1/ref=sr_8_1/103-3324021-0170251?v=glance&s=video&n=507846>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 13-01-03 20:58

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200301@gen-v.net> wrote:

> http://jigle.com

Tusind tak, Thomas - men det har jeg vist ikke lige forstand på.....?
Det er noget med at benytte en Donkey-klient og downloade en rip´et DVD
eller VHS i .avi format og masser af andre mystiske algoritmer, som mit
nervesystem ikke er så glad for

Nej - jeg er bare ikke kommet dertil endnu.....hvor jeg tør binde an med
sådan noget

Men det er mægtigt pænt af dig, tak skal du have
Morten Lind

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 13-01-03 21:15

mortenlind@mac.com (Morten Lind) writes:

> [...]
> Det er noget med at benytte en Donkey-klient og downloade en rip´et DVD
> eller VHS i .avi format og masser af andre mystiske algoritmer, som mit

Næh, det såmænd bare et fildelingssystem hvor nogle har gjort en
AVI-fil af Pirates of Silicon Valley tilgængelig. Lidt ligesom
Napster var det. Jigle.com er blot en søgemaskine der med et
webinterface kan søge i eDonkey netværket. Mere info på
http://www.edonkey2000.com