OT: kandu.dk
Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-01-03 23:56

Derudover er vi allerede fra i dag blevet nødt til at fjerne
muligheden for nyhedsindlæg i kandu spørgsmål, dette vil sige, at det
er ikke muligt at sende sit spørgsmål ud i nyhedsgrupperne mere fra
?Stil et spørgsmål? menupunktet. Hvis man skal skrive ud i
nyhedsgrupperne skal man gøre dette via ?Skriv nyhedsbrev?.

Grunden til denne drastiske beslutning er, at vi har desværre fået en
masse klager ude fra usenet, som lyder på, at vores brugere skriver om
pointsystemet ude i usenet, og at de ikke overholdte netiketten (dette
var den flinke udgave). Vi prøvede dermed at henvise til netiketten,
men blev ved med at få klager, derfor er vi blevet nødt til at fjerne
usenet fra de almindelige kandu spørgsmål.

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 13-01-03 00:45

> [...]
> men blev ved med at få klager, derfor er vi blevet nødt til at fjerne
> usenet fra de almindelige kandu spørgsmål.

Det var sQ på tide!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 13-01-03 10:09

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> men blev ved med at få klager, derfor er vi blevet nødt til at fjerne
> usenet fra de almindelige kandu spørgsmål.

Sikken dejlig dag det er i dag, tralalalalala ))))))))

Så kan de fanme lære det, ka' de!

--
Martin L. Johansen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-01-03 13:15

Martin L. Johansen wrote:
> Sikken dejlig dag det er i dag, tralalalalala ))))))))
> Så kan de fanme lære det, ka' de!

Jah, de kan jo dog stadig skrive .. via 'skriv nyhedsbrev'..
nyhedsbrev? det har da ikke noget med usenet at gøre? ))

mvh Hans

--
Leveret af http://ph33r.dk

Fra : H-J M

Dato : 13-01-03 14:38

Hans Joergensen wrote:
> En masse rart :)

Gør det noget jeg poster det videre til nogle andre Kandu.dk ramte grupper?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 13-01-03 16:29

H-J M wrote:

> Gør det noget jeg poster det videre til nogle andre Kandu.dk ramte
> grupper?

For min skyld må du poste til dem alle. Det er rar info.

--
Martin L. Johansen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 13-01-03 19:36

en masse rart er klippet væk

Det var dejligt, tak for info, oz til Martin ;)

--
Mvh Michael Frederiksen
Dette er ikke Jeopardy -

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-01-03 11:16

Michael Frederiksen wrote:

> Det var dejligt, tak for info, oz til Martin ;)

Så lidt

--
Martin L. Johansen