MacUpdate
Fra : David Blangstrup

Dato : 12-01-03 18:58

Jeg har lige opdaget det glimrende MacUpdate. Farvel versiontracker
klasse A og klasse B. MacFixit har jeg forlængst opgivet, der er
macosxhints også ti gange bedre - og gratis!
http://macupdate.com/
Hvis man melder sig gratis ind kan man både få tilsendt updates som
email, og tracke specielle updates. Fedt!
Versiontracker fjernede en glimrende sherlockchannel fordi man så ikke
fik set deres skide reklamer, der er plastret over hele siden (der også
står elendigt i Safari), og lavede deres egen lousy channel -- men den
samme fyr som lavede kanalen der blev fjernet har nu lavet en lige så
smart en til MacUpdate.
http://sherlock.clan-mac.com/
Og fik jeg sagt, at MacUpdate står fint og flot i Safari? Godt at der
frie community bliver ved med at trives og dukke op igen et andet sted,
når jakkesættene træder det ned et sted.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Jesper

Dato : 12-01-03 19:08

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> frie community bliver ved med at trives og dukke op igen et andet sted,
> når jakkesættene træder det ned et sted.

Det er jo alle tiders, MacUpdate er bare ikke ligesågod som
VersionTracker. Og ja, den er dyr!
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
The sermon this morning: "Jesus Walks on the Water."

Fra : Michael Holm

Dato : 12-01-03 19:13

> [...]

> frie community bliver ved med at trives og dukke op igen et andet sted,
> når jakkesættene træder det ned et sted.

ser rigtig godt ud, har lige hevet den ned i Safari's Bookmarks Bar
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk