Brandy dog, tsk tsk tsk
Fra : Heinz

Dato : 12-01-03 17:21

Jeg sad lige og kanalzappede og stoppede på MCM musik kanalen.
Så troede jeg lige at der var noget 80´s program fordi at indledningen til
Freez - I.O.U kom, men så, der stod dælme
Brandy - Full Moon.
Jeg lyttede så nummeret fuldt ud, og det er dælme duplikeret over til punkt
og prikke til hendes Full Moon nummer, der var kun smidt lidt ekstra
effekter ind og det var alt.
Synd, hendes kariere (selv skriver etc) var ellers lovende, men hun er
åbentbart også kommet under tøffelen hos en eller anden "musik tyvs"
producent, suk.

Heinz

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-01-03 17:27

"Heinz" <tomatoking@thebottle.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Synd, hendes kariere (selv skriver etc) var ellers lovende, men hun er
> åbentbart også kommet under tøffelen hos en eller anden "musik tyvs"

Hej Heinz

Det kan være det er derfor nyt musik har det svært. Meget af det kan jo
næppe kaldes nyt, og hvem vil betale for den samme vare to gange.

M.V.H....Benny..

Fra : Heinz

Dato : 12-01-03 21:47

> Hej Heinz
>
> Det kan være det er derfor nyt musik har det svært. Meget af det kan jo
> næppe kaldes nyt, og hvem vil betale for den samme vare to gange.
>
> M.V.H....Benny..

Jeg synnes også at det er brand ærgeligt at de konstant skal kanøfle fra
den gamle musik istedet for at finde på noget nyt.
Der er ikke just meget spas ved det "nye" når man tydeligt kan høre
at det er baseret på et gammelt nummer (som til dels også er bedre end
den kanøflede)

Heinz

Fra : BladeWalker

Dato : 12-01-03 19:32

Synes nu ikke jeg kan høre den helt stor forskel på de to sange.

BladeW

Fra : -V-

Dato : 12-01-03 19:55

"BladeWalker" <martinfrank@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Synes nu ikke jeg kan høre den helt stor forskel på de to sange.

Var det ikke også det, der var den originale posters pointe?

-V-