Software Update & iTunes
Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 11-01-03 20:59

Nå, nu har jeg nok downloadet iTunes 3.0.1 fem-seks gange. Hver eneste gang
jeg tjekker for nye softwareopdateringer i Systemindstillinger, så viser den
iTunes 3.0.1.
Jeg downloader hver gang i håb om at det vil registreres, og jeg har senest
prøvet at slette iTunes der ligger i Applications mappen, og downloadet påny
fra Softwareopdatering, men nu igen - viser den at jeg har software der skal
opdateres og jeg kan opdatere til iTunes 3.0.1. Hvad er det lige jeg skal
ændre??

Fra : Per Rønne

Dato : 11-01-03 21:15

Henning Vestergaard Poulsen <henningpoulsen@mac.com> wrote:

> [...]
> opdateres og jeg kan opdatere til iTunes 3.0.1. Hvad er det lige jeg skal

Jeg kan kun udtrykke min glæde over at jeg ikke er den eneste der har
det problem. Det tyder nemlig på at der ikke er noget galt på min
harddisk, men hos Apple ...
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 11-01-03 22:08

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Jeg kan kun udtrykke min glæde over at jeg ikke er den eneste der har
> det problem. Det tyder nemlig på at der ikke er noget galt på min
> harddisk, men hos Apple ...

Det samme her.
Og indtil fejlen bliver rettet, så gør den passiv (æble -), så slipper
du for at se den hver gang.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Henning Vestergaard ~

Dato : 12-01-03 20:52

Det var rart at høre.

> Det samme her.
> Og indtil fejlen bliver rettet, så gør den passiv (æble -), så slipper
> du for at se den hver gang.

Ahh det var smart.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-01-03 21:40

Henning Vestergaard Poulsen <henningpoulsen@mac.com> wrote:

> Nå, nu har jeg nok downloadet iTunes 3.0.1 fem-seks gange.

Det er en bug i OS X 10.2.3. Ignorer det.

--
regards, Peter - +45 5192 3981
http://haxor.dk/about.html

Fra : Per Rønne

Dato : 12-01-03 05:42

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Det er en bug i OS X 10.2.3. Ignorer det.

Jeg tror faktisk at den er ældre end 10.2.3.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 12-01-03 11:05

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Jeg tror faktisk at den er ældre end 10.2.3.

Folk begyndte først at brokke sig over problemert på MacFixIt efter
10.2.3, sååå...

Fra : Per Rønne

Dato : 12-01-03 12:13

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Folk begyndte først at brokke sig over problemert på MacFixIt efter
> 10.2.3, sååå...

Muligt. Men om problemet opstod før eller efter 10.2.3 kan jeg ikke
huske ...

Fra : David Blangstrup

Dato : 12-01-03 12:26

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Folk begyndte først at brokke sig over problemert på MacFixIt efter
> 10.2.3, sååå...

Peter, nu gik det lige så godt. Hvorfor så forbuds skiltet? æble+j igen.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Jesper

Dato : 12-01-03 13:43

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Peter, nu gik det lige så godt. Hvorfor så forbuds skiltet? æble+j igen.

Hvorfor Ævle-J'er du peter? Fordi du ikke kan lide hans X-Face?
Underligt!
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com
The sermon this morning: "Jesus Walks on the Water."

Fra : Per Rønne

Dato : 12-01-03 14:42

Jesper <spam@spam.spam.invalid> wrote:

> Hvorfor Ævle-J'er du peter? Fordi du ikke kan lide hans X-Face?
> Underligt!

Cmd-J bruges da til at auto-markere med ...

Fra : Jesper

Dato : 12-01-03 15:19

Per Rønne <per.ronne@invalid.dk> wrote:

> Cmd-J bruges da til at auto-markere med ...

Og at sortliste med.

Fra : David Blangstrup

Dato : 12-01-03 15:22

Jesper <spam@spam.spam.invalid> wrote:

> Hvorfor Ævle-J'er du peter? Fordi du ikke kan lide hans X-Face?
> Underligt!

Hvad er der dog i vejen med jer?