Wolfenstein - hvordan sniper?
Fra : Mikael Kern

Dato : 11-01-03 16:50

Jeg kan ikke få zoom/kikkertsigte til at virke. Har fået kikkertsigte
af Kessler i landsbyen, lige før jeg gik ned i caféen. Hvordan gør man
lige det? Har prøvet mange tast-kombinationer.
OS 10.2.3 - RTCW 1.33 - G4

mvh Mikael Kern
--
Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Peter

Dato : 11-01-03 21:38

Jeg havde samme problem på en PC, men det hjalp en hel del a kigge i
options, og notere sig weapon alternate (eller noget i den stil.
Herefter kan du bruge kikkertsigtet!
I options har du også indstillet zoomtaster (-wheel). De kan kun bruges
"når du har kikkerten for øjet".
Det er de samme funktioner du skal bruge når du får paratrooper rifle (5)!
Hjalp det?
Peter

Fra : Peter

Dato : 12-01-03 15:57

Rettelse: Jeg fandt ud af at man ikke ændrer tastaturindstillinger i
options men i controls!
Peter

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 12-01-03 16:38

Mikael Kern <"øvspampost"@kern.dk> wrote:

> [...]
> af Kessler i landsbyen, lige før jeg gik ned i caféen. Hvordan gør man
> lige det? Har prøvet mange tast-kombinationer.

Jeg kan ikke engang komme igennem den første dør
_________________________
Stig Leerbeck
http://www.simplesoft.dk

Fra : Peter

Dato : 12-01-03 17:15

Er det gitterlågen du mener?
Du kan enten sprarke den op eller bruge "use" ( eller sådan noget) -
tasten når hånden kommer frem i bunden af skærmen.
Peter

Fra : Mikael Kern

Dato : 12-01-03 17:20

> Er det gitterlågen du mener?
> Du kan enten sprarke den op eller bruge "use" ( eller sådan noget) -
> tasten når hånden kommer frem i bunden af skærmen.
> Peter

Ja, default er F eller Enter. Spark er X.

Og nu har jeg fået styr på mine sniper våben! Default for alternative
våbenfunktioner er Z. På flyvepladsen kommer man ikke ud af røret uden
at have check på det. Nu vil jeg blot gerne finde en måde at fortælle
RTCW at jeg gerne vil bruge frem/tilbage-knapperne på musen til at
bevæge mig sidelæns. Men når jeg prøver bliver det blot til COMMAND
el. Æble-tast. Normalt er musen sat op til Æble+højre/venstre-pil på
de 2 tommelfingerknapper.

Hvor mange kan man slagte fra røret???

Er jeg barnlig eller sadist?

mvh Mikael Kern

Fra : Peter

Dato : 12-01-03 18:43

Mikael Kern wrote:
> [...]
> bevæge mig sidelæns. Men når jeg prøver bliver det blot til COMMAND
> el. Æble-tast. Normalt er musen sat op til Æble+højre/venstre-pil på
Aner det ikke. Men prøv dig frem, så finder du nok ud af det.
Jeg bruger slet ikke sidestep på musen. Det er da langt nemmere med A og
D!!!
Her er mit setup:
W=frem, S= tilbage, A=sidestep venstre, D=sidestep højre, X=spark,
F="use", MOUSE1 = skyde, MOUSE 2 = kikkertsigte til/fra, scroll=zoom
fem/tilbage, B= kikkert, R= reload og 1-0 = våben fra 1-10.

> Hvor mange kan man slagte fra røret???
Rigtig mange!!!

> Er jeg barnlig eller sadist?
Slet ikke!!!