Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Henzo fotoalbums?
Fra : Sean Pedersen

Dato : 11-01-03 11:37

Hej

Nogle der ved, hvor der forhandles med Henzo fotoalbums? (i hvilke
forretninger?). Har været i tre Merlin butikker, Electronic World og
Billedbutikken men der
har de dem ikke. (merlin har udsolgt).

Mvh. Sean

Fra : Per Falkjær Jensen

Dato : 11-01-03 11:44

"Sean Pedersen" <seanp@kolibrinet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der ved, hvor der forhandles med Henzo fotoalbums?

Lyngby Billedcenter, Jernbanepladsen, 2800 Lyngby har en masse forskellige
på lager - eller skaffer din favorit hjem hurtigt.

Mvh - Per

Fra : Sean Pedersen

Dato : 11-01-03 11:44

> Lyngby Billedcenter, Jernbanepladsen, 2800 Lyngby har en masse
forskellige
> på lager - eller skaffer din favorit hjem hurtigt.
>
> Mvh - Per

Tusind tak for det hurtige svar
Kommer dog lige i tanke om, at jeg nok skulle have skrevet, at jeg bor i
Odense. Så forhandlere på fyn ville være at foretrække.

Men mange tak,
Sean

Fra : Anonymous Alcoholic

Dato : 11-01-03 13:35

KH-Foto
Søndersø centeret
5471 Søndersø
64 89 20 02

Fra : Sidse

Dato : 12-01-03 17:05

Det synes jeg lyder mystisk. Jeg arbejder selv der hvor Henzo kommer fra, og
jeg synes vi sender ud til stort set alle foto butikker i danmark.
Har du prøvet den fotoforretning i Rosengaards centeret i Odense,
Fotomargasinet, mener jeg den hedder?

Sidse
sidse@gsx.dk

Fra : Sean Pedersen

Dato : 13-01-03 16:03

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg synes vi sender ud til stort set alle foto butikker i danmark.
> Har du prøvet den fotoforretning i Rosengaards centeret i Odense,

Tak for svaret. Jeg vil prøve at undersøge den butik nærmere.

/Sean

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 13-01-03 00:46

> Nogle der ved, hvor der forhandles med Henzo fotoalbums? (i hvilke
> forretninger?). Har været i tre Merlin butikker, Electronic World og
> Billedbutikken

Måske du skulle overveje at prøve at gå til en fotohandler elelr en
fotograf, i stedet for et supermarked.
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Morten Nielsen

Dato : 20-01-03 08:31

Henzo fås i flere str. hos Billedbutikken i Vestergade 75 i Odense C -
iøvrigt leverer de også byens bedste fremkaldelse (og dyreste...men
kvalitet koster jo)

hilsen Morten