Kanon.
Fra : Keld Loll Rasmussen

Dato : 10-01-03 17:35

Hej. Er der nogle der har ideer til en appelsinkanon/kartofelkanon gerne
tegninger. M.V.H. Keld.

Fra : kylle

Dato : 11-01-03 13:07

"Keld Loll Rasmussen" skrev d. 10-01-03 17:35 dette indlæg :
> Hej. Er der nogle der har ideer til en appelsinkanon/kartofelkanon
gerne
> tegninger. M.V.H. Keld.

Du kan bare bruge PVC fittings (kloarkrør)

et stykke på ca en meter ( 75mm) og så en forøger optil 200mm dernæst
en bundprop og beslag til at spænde proppen fast når der skal affyres.

Den affyres ved at komme en appelsin i røret og komme ligthergas i
kamret og bundproppen spændes og så skal blandingen antændes med en
fyrfadslighter igennem en gummigennemføring.

Skriv din mailadr. hvis du vil se en skitse af den. jeg kan ikke
medsende den her.

http://www.kandu.dk/

Fra : Calle.

Dato : 11-01-03 16:06

kylle wrote:
> [...]
> fyrfadslighter igennem en gummigennemføring.
>
> Skriv din mailadr. hvis du vil se en skitse af den. jeg kan ikke

brug dk.binaer

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Michael

Dato : 18-01-03 12:19

Hej Keld (og måske andre) !

Jeg har tegning til en Flødebollekaster, monstro det skulle noget af det du
søger.
Klik ind på denne side: www.michulla.dk/page7.html
God fornøjelse.

Hilsen fra