Værkstedsmanual
Fra : Carsten Berggreen

Dato : 10-01-03 13:27

Hej

Ved I om der findes en værkstedsmanual til en Peugeot Speedfight 2
Det er den luftkølet model.

Hilsen
Carsten

Fra : Calle.

Dato : 10-01-03 15:37

Carsten Berggreen wrote:
> Hej
>
> Ved I om der findes en værkstedsmanual til en Peugeot Speedfight 2
> Det er den luftkølet model.

Hvad er det du skal bruge fra den, der ligger nemlig mange reperations sider
på nettet om speedfigthen. har selv en vandkølet

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Carsten Berggreen

Dato : 10-01-03 19:23

> Hvad er det du skal bruge fra den, der ligger nemlig mange reperations
sider
> på nettet om speedfigthen. har selv en vandkølet

Det er primært et ledningsdiagram jeg skal bruge.
Men ellers ikke noget specielt, den er bare god at havde inden man splitter
det hele ad.

Hilsen
Carsten

Fra : Calle.

Dato : 10-01-03 20:46

Carsten Berggreen wrote:

> [...]
>>
> Det er primært et ledningsdiagram jeg skal bruge.
> Men ellers ikke noget specielt, den er bare god at havde inden man

så mange ledninger er der da heller ikke. noter evt. ned på papir, det gør
vi når vi splitter en stor industrimaskine af. Det er altid kommet til at
køre igen.
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Carsten Berggreen

Dato : 11-01-03 20:01

> [...]
> vi når vi splitter en stor industrimaskine af. Det er altid kommet til at
Det lyder til, at jeg bare skal se at komme igang... og hvis det går helt
galt kan jeg jo altid vende tilbage her i gruppen.

Fra : Calle.

Dato : 12-01-03 00:16

Carsten Berggreen wrote:

> Det lyder til, at jeg bare skal se at komme igang... og hvis det går
> helt galt kan jeg jo altid vende tilbage her i gruppen.

Jeps
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Capiz

Dato : 28-02-03 00:22

"Calle." skrev d. 12-01-03 00:16 dette indlæg :

> Jeps
> --
> Automatik Mekaniker
> Calle

Hej Calle

Jeg skal lige høre, kan du skaffe et værkstedsdiagram til en Speedfight
årgang 98.
Jeg forsøger nemlig at lave de reperationer jeg kan på den,men jeg har
desværre samlet min kickstarter forkert, og værkstedet skal have 200
+timeløn for at ordne det, og det er kun nogle tandhjul og en fjeder der
skal ordnes.
Håber du kan hjælpe mig.

Mvh

Rasmus