Førstehjælp til en Laserwriter IIg
Fra : Jørgen Tietze

Dato : 09-01-03 23:28

Hej! Jeg har en gammel rar Laserwriter IIg til at stå, den har længe
haft lidt problemer med blæseren, som har pevet fantastisk meget. Nu er
den dog helt holdt op med at pive, men desværre blæser den heller ikke
mere. Jeg ved ikke hvor meget det har at sige, men jeg kunne forestille
mig at det var uheldigt at den ikke giver luftegennemstrømning igennem
ozon-filteret den sidder bagved.

Jeg har to spørgsmål:
Kan man endnu købe nye ozonfiltre til sådan en fætter og hvor meget
koster de mon?

Er der nogen som har prøvet at splitte sådan en ad eller har en
servicemanual eller en beskrivelse af hvordan man får den åbnet og
kommer ind til blæseren så jeg kan få sat en ny i?

De bedste Hilsner ~ Jørgen