Blender købes
Fra : Sabrina Hansen

Dato : 07-01-03 20:56

Hej

Jeg er ude efter en blender til at mixe drinks i.

Nogle der ved, hvor sådan en kan købes billigt? (Jeg bor i Aalborgområdet).

Hilsen Sabrina

Fra : Jimmy

Dato : 07-01-03 22:13

"Sabrina Hansen" <savanna_pony@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Jeg er ude efter en blender til at mixe drinks i.
>
> Nogle der ved, hvor sådan en kan købes billigt? (Jeg bor i
Aalborgområdet).

Netto har en mindre til 200 lige for tiden.

Den eneste rigtige er dog denne fra Krups:
http://www.krups.de/de/products/index.cfm?page=family.cfm&query=uni%3DKUCHE%
26fam%3DSTANM

Du skal, hvis du ikke vælger ovenstående, gå efter en med *bred* bund.
Gør du ikke det vil knust is hurtigt sætte sig fast nederst.

Fordelen ved ovenstående er at den er lige bred hele vejen igennem og kan
knuse is uden væske.
Samtidig kan toppen skilles ad og kan derved gå i opvaskeren eller blot
vaskes nemt.

Samtidig er den rummelig, så der er plads til mange personers drinks på en
gang.

Den koster vel en 600.

mvh
Jimmy

Fra : Mureren

Dato : 07-01-03 23:27

> [...]
> vaskes nemt.
>
> Samtidig er den rummelig, så der er plads til mange personers drinks på en

Cool....sådan en har jeg fået i julegave
Jeg har ikke brugt den ret meget endnu, kun til smoothies, milkshakes og
lignende flydende forfriskninger, men som du siger så er det ikke et problem
med knusning af is, og den "spiser" såmænd også dybfrosne bær uden at kny
*S*

Mvh.
Mureren

Fra : Jimmy

Dato : 08-01-03 01:31

"Mureren" <mureren@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
problem
> med knusning af is, og den "spiser" såmænd også dybfrosne bær uden at kny

Lad mig komme med min opskrift på en superdrink:

3 glas isterninger
1 glas vand
1 glas vodka
1 glas bær (dåsefrugt er fortinlige! - Brug saften i stedet for vand)
3-4 spsk flormelis (IKKE alm sukker)
lidt citron (Gerne fra de gule plastikflasker)

Blend grundigt på højeste hastighed.
Varier ismængden til du har den konsistens du synes er god.

Grundet sukkerindholdet kan du putte mere vodka i uden det kan smages

Mvh
Jimmy

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 25-06-03 17:27

"Jimmy" <spoerg@efter.den> wrote in

> [...]
> Aalborgområdet).
>

> Netto har en mindre til 200 lige for tiden.
>
> Den eneste rigtige er dog denne fra Krups:

Hvad med en "rigtig" blender som f.eks. Waring, Hamilton Beach eller til
nød Kitchen Aid?

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/