Re: jeg havde samme HAKKENDE problem
Fra : a

Dato : 07-01-03 10:53

Nej det hakker næsten ikke mere!!! Det er netop sagen i en nøddeskal. Hvis
man ikke ved eller har prøvet bedre så kan man leve med det, men hvis man
har spillet wolfenstein så vil man synes at det er totalt utåeligt. Det er
netop derfor at wolfenstein altid vil være meget udbrudt med konstant flere
tusinde spillerer online fordi der ikke findes alternativer med lige så god
eller bedre kvalitet.

a.

"smasher" <nocc60@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG !!!
>
> Jeg ved ikke om det kan hjælpe nogen, jeg havde samme HAKKENDE problem
(Min
> grafik stod næsten stille), men så downloadede jeg Patch v1.2

ftp://3dgamers.in-span.net/pub/3dgamers1/games/battlefield1942/bf1942_v1.2_f

http://download.microsoft.com/download/6/d/8/6d8af880-c050-455c-9536-4a04725