Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Scanner
Fra : Mich@el Christensen

Dato : 06-01-03 22:55

HEJ NG!!!

Jeg vil lige høre jer om. Når i skal have forberedt en film til brug i
filmscanner. Får i det så bare gjort ved fotohandler/fotolab eller gør i det
selv.
Hvad er billigst og hvad er nemmest.

Hvad skal der til for at gøre det selv.

MVH

Michael Christensen

Fra : A.I.

Dato : 07-01-03 13:26

> Jeg vil lige høre jer om. Når i skal have forberedt en film til brug i
> filmscanner. Får i det så bare gjort ved fotohandler/fotolab eller gør i
det
> selv.
....gør det selv, det er jo støv der gir' skidt i indscanningen og støv er
der vel også hes en fotohandler. Nogen negativscanner har software til at
den slags og andre ikke (som min), men du skal jo under alle om stændigheder
have billedet ind i det digital mørkekammer, og hvorfor så ikke bare fjerne
skidtet der?

> Hvad er billigst og hvad er nemmest.
....at gøre det selv

> Hvad skal der til for at gøre det selv.
en scanner og noget at puste med, ikke munden....du kan vis få en støvpuster
for en 10'er i merlin.