Isterninge maskine
Fra : Jakob Andersen

Dato : 04-01-03 18:57

Hvor kan man købe en isterningemaskine til privat brug ??

Jakob

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-01-03 19:26

[Jakob Andersen | Sat, 4 Jan 2003 18:57:20 +0100]

>Hvor kan man købe en isterningemaskine til privat brug ??

Du kan ofte finde dem i Den Blå Avis; både som brugte og som nye - men
derudover kan de fleste større Isenkræmmerkæder skaffe dem hjem til dig
på bestilling.

Du skal dog lige vide at en "lille" maskine koster typisk 5-6 kkr fra ny
- men ellers står jeg snart i den samme situation som dig; da vores
gamle maskine har givet op, så jeg skal også have fundet en ny.

Så finder du dem til en rigtig god pris, må du da gerne "give lyd" :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Brian Skaarup

Dato : 04-01-03 23:44

On Sat, 04 Jan 2003 19:26:00 +0100, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Du skal dog lige vide at en "lille" maskine koster typisk 5-6 kkr fra ny
Jeg har et "amerikaner" køleskab med én indbygget - det virker fint
Metro har et skab med isterningemaskine på deres hjemmeside til
6199+moms http://www.metro.dk
tilbud/nonfood/elartikler/små hårder hvidevarer/næste side
Det var måske et alternativ