Metal Gear Solid til PC. Godt eller hvad?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-01-03 16:52

Nogen der har prøvet dette spil til PC ? Det skulle nu understøtte FPS. Er
det et godt spil?

Mvh Thomas

Fra : Michael Petersen

Dato : 03-01-03 18:43

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> mumbled something in news:av4bit
$c4i$2@news.cybercity.dk:

> Nogen der har prøvet dette spil til PC ? Det skulle nu understøtte FPS. Er
> det et godt spil?
>

> Mvh Thomas

øhh

det skulle understøtte Frames per second eller first person shooter ??

hverken den ene eller anden ting giver mening.

Hvornår er spillet udkommet eller det er måske en demo du snakker om??
Hvis du er til stealth spil kan jeg anbefale at du kigger lidt på Splinter
Cell demoen til PC på www.splintercell.com

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-03 19:11

>Hvis du er til stealth spil kan jeg anbefale at du kigger lidt på Splinter
>Cell demoen til PC på www.splintercell.com

Uhh, yeah! :)

Har spillet igennem demoen "et par gange" allerede. (Men okay, det er
altså også en MEGET kort demo). Venter med længsel på at spillet
udkommer - også selv om at jeg har læst, at det skulle være ekstremt
lineært.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Anders Albrechtsen ~

Dato : 03-01-03 19:55

Thomas Hjort wrote:
> Nogen der har prøvet dette spil til PC ? Det skulle nu understøtte
> FPS. Er det et godt spil?

Når du siger "FPS", hvad er det så helt præcist du referer til? Jeg har
prøvet PC versionen af Metal Gear Solid og kan i alt fald sige så meget at
det er næsten identisk med Playstation udgaven, dvs. at perspektivet er 3.
persons set skråt ovenfra.
--
Best regards/Venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-01-03 21:01

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har prøvet dette spil til PC ? Det skulle nu understøtte FPS. Er
> det et godt spil?

FPS = First Person Shooter

"Metal Gear Solid for the PC includes enhanced versions of the original
Metal Gear Solid and Metal Gear Solid: VR Missions for the PlayStation with
better graphics and sound. It also adds a first-person play option and the
ability to save at any point during the game. More than 30 offensive and
defensive weapons, from silenced pistols and sniper rifles to night-vision
goggles and mine detectors, aid your mission. "

Thomas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-03 02:59

Er

det gamle Metal Gear Solid til pc ligner det der var til playstation, men i
løbet af i år (ved ikke helt hvornår) kommer MGS 2 Substance som er det der
svarer til det nye MGS2 til ps2 og man kan vel godt sige det har FPS
funktion hvis man kan kalde det det (man kan sigte som i fps'ere, men
løber stadig rundt i 3. person)... det er ihvertfald noget helt andet end
etteren og et af de spil jeg ser mest frem til (og da jeg fik at vide det
var på vej til pc solgte jeg min ps2) mulighederne i pc udgaven skulle osse
være mere omfangsrige... men tror egentlig at mgs2 substance kommer til alle
tilgængelige konsoller osse

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-01-03 11:33

> [...]
> svarer til det nye MGS2 til ps2 og man kan vel godt sige det har FPS
> funktion hvis man kan kalde det det (man kan sigte som i fps'ere, men

Tak for svaret. Lidt ligesom i Hitman 1 kan jeg forstå ?

Mvh Thomas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-03 12:15

> Tak for svaret. Lidt ligesom i Hitman 1 kan jeg forstå ?

se der fangede du mig på det forkerte ben... jeg har aldrig spillet
hitman
men det foregår sån at du løber rundt som i hitman, når du så vil sigte
trykker du på en given knap (ihvertfald til ps2) og kameraet "svinger" ind
og du ser snakes arme kun og hans point of view... ret fedt!... glæd dig til
substance... det første ville jeg ikke bruge penge på hvis jeg var dig...
det er ikke opdateret til at udnytte teknologien der er ude nu... stadig
lige grimt... (well dengang var det fantastisk.. nu er det bare grimt)...
btw i det gamle når du kravlede ind i skakter og lign. eller under biler så
svingede kameraet ind og man se snakes pov - det er lidt sån det foregår i
2eren hvor du kan gøre det hele tiden... det er fedt med lasersigte!... men
stadig, du kan skyde i 3. person osse - i det hele taget et fantastisk spil.