Isoleringsplader til braendeovn
Fra : Allan Olesen

Dato : 03-01-03 01:58

Efter 4 aars intensiv brug er isoleringspladerne i braendkammeret
i vores Jydepejs ved at vaere faerdige, saa jeg har bestilt nye
til den nette sum af 1400,-.

Naar man kigger paa pladerne, skulle man jo tro, at de kunne
koebes billigt som hel plade og saves ud med en fukssvans. Er der
nogen, der har erfaring med det, og evt. ved hvor den slags plade
kan koebes billigt?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Thomas

Dato : 03-01-03 09:14

Ja de kan nemt skæres til med en fucksvans

jeg fik på et tidspunkt nogen af min svoger der arbejdede på et glasværk,
men jeg har også købt af min skorstensfejer, til ca 30% af prisen i
butikkerne, og så havde han endda skåret dem til..

thomas

Fra : Bo Velschow

Dato : 03-01-03 14:57

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> koebes billigt som hel plade og saves ud med en fukssvans. Er der
> nogen, der har erfaring med det, og evt. ved hvor den slags plade

Hej Allan

Jeg har netop købt en plade (330 x 500 x 25 mm) i Silvan til 179,- (eller
var det 139,-?). Fås også i 20 mm tykkelse. En tur med en vinkelsliber eller
gammel fuksvans, så har jeg mig 2 spritnye plader til vores Morsø 2140

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge