coca-cola reklame
Fra : ChristianTC

Dato : 31-12-02 00:03

Hej alle sammen,

Coca-Cola kører en reklame, hvor en mand venter på sin date foran en
byggeplads. Er der nogen er jer, der ved hvem der har lavet musikken til den
reklame, og hvad sangen hedder.
Lidt af teksten lyder sådan:

Give me that lovesong, that lovesong, give me that lovesong, that
lovesong... tror jeg, da jeg ikke lige fik fat i mere...

Håber I kan hjælpe mig

Med venlig hilsen

Karen Trier Clausen

Fra : Uffe Holst

Dato : 31-12-02 00:38

In an article of 31 Dec 2002 ChristianTC wrote:

> [...]
>
> Give me that lovesong, that lovesong, give me that lovesong, that
> lovesong... tror jeg, da jeg ikke lige fik fat i mere...

Nu har jeg ikke noget fjernsyn, så jeg har ikke set reklamen, men
umiddelbart kan det godt lyde som Narada Michael Walden med "Gimme, Gimme,
Gimme" var 1984 eller 1985. Helt klart en klassiker og lyder bestemt
plausibel som et Coca-Cola nummer.

--
Uffe Holst

Fra : Martin Helbo

Dato : 31-12-02 02:17

"ChristianTC" <christofferthevikingNOSPAM@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Coca-Cola kører en reklame, hvor en mand venter på sin date foran en
> byggeplads. Er der nogen er jer, der ved hvem der har lavet musikken til

Er det ikke I Can't Stand The Rain? Jeg er ikke sikker, men det lyder bare
sådan

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : zcully

Dato : 31-12-02 12:33

"ChristianTC" <christofferthevikingNOSPAM@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> Give me that lovesong, that lovesong, give me that lovesong, that
> lovesong... tror jeg, da jeg ikke lige fik fat i mere...

Musikken lyder meget som Nikki Costa - Like a feather. Men kan ikke rigtig
sætte en kunstner på teksten!!

/Zcully

Fra : Lars Raaby

Dato : 31-12-02 14:29

ChristianTC skrev bl.a.:
> [...]
>
> Give me that lovesong, that lovesong, give me that lovesong,
> that lovesong... tror jeg, da jeg ikke lige fik fat i mere...

http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/reklamefirma.htm

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : ChristianTC

Dato : 02-01-03 18:50

http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/reklamefirma.htm

> --
> Med venlig hilsen
> Lars Raaby

Tusind tak for jeres hjælp - ich habe es gefunden!! På hjemmesiden
foroven... Tak for det Lars!!!

MVH Karen Trier Clausen