Mafia - Omerta - Hjælp
Fra : Hisp

Dato : 30-12-02 23:39

Jeg har talt med de 3 fyre, fundet Frank på tennisbanen, her er så en
cutscene, og når jeg starter igen skal jeg følge efter politibilen
panserplader osv. Men hvordan finder jeg bilen?? Kan ikke se havd det er
for en og jeg synes at jeg starter ikke stykke væk fra tennisbanen. Kører
jeg ud til lufthavnen får jeg at vide jeg har glemt noget?

En Walkthrough har ikke hjulpet??

På forhånd tak(hisp

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 30-12-02 23:56

Hisp skrev: (messageID:

> [...]
> det er for en og jeg synes at jeg starter ikke stykke væk fra
> tennisbanen. Kører jeg ud til lufthavnen får jeg at vide jeg har

Du ser politibilen i den omtalte cutscene - det er den store klodsede
sorte bil, der kører væk i et rimeligt højt tempo.

Hvad får du at vide, at du har glemt?

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Hisp

Dato : 31-12-02 10:12

Problemet er, at jeg starter på en bro og ikke kan se bilen?

Jeg får bare at vide, jeg har glemt noget, "I´ve forgotten someting" så det
er ikke den store hjælp at hente der.

Hvordan klarede du den?

vh/Hisp

Fra : Martin K

Dato : 31-12-02 13:04

Hisp wrote:
> Problemet er, at jeg starter på en bro og ikke kan se bilen?

Starter du på en bro? Det fatter jeg ikke, det er da nede i højre hjørne af
kortet den pansrede politibil er. Dernede er da ingen bro.
Derefter kører du ud til lufthavnen, og så skal du skyde nogle gutter derud
(det er lige der jeg er kommet til - jeg får sq smæk hver gang).

> Jeg får bare at vide, jeg har glemt noget, "I´ve forgotten someting"
> så det er ikke den store hjælp at hente der.

Prøv evt. lige at køre den om, det tager ikke mere en 10 min til 15 min. Så
kan det jo være at du starter et bedre sted.

> Hvordan klarede du den?

Har ikke klaret den helt endnu...

--
Martin K

Fra : Hisp

Dato : 31-12-02 13:34

Ok, tak, jeg tror du har ret i, at jeg skal tage den forfra...

Jeg VIL have ram på den inden festen i aften og i morgen ved jeg at jeg ikke
kan*GG*

vh/Hisp