Børne-cocktail til Nytårsaften
Fra : Familien Kristensen

Dato : 29-12-02 21:30

søges:
Opskrift på ikke alkoholisk festilg drink til børn. Jeg har tænkt på at lave
isterninger med vingummibamser, som skal i.

Hilsen Jeannie Kristensen

Fra : Henning Lindeberg

Dato : 30-12-02 17:54

"Familien Kristensen" <Vaelg.svar@til.afsender> skrev i en meddelelse
> [...]
lave
> isterninger med vingummibamser, som skal i.

Vingummibamser? - *GYS* - det er jo ren kemi, do....
Hvorfor ikke bar' ta' noget frugtsaft og kom mandariner og rosiner i? Hvis
der ska' bobler på ka' do jo putte lidt mineralvand i...
Forøvrigt kan man lave en "alkoholfri gløg" af solbærsaft, med kanel og
nelliker (opvarmes) - men DET er nok for krydret til mindre børn.... - *S*
Henning

Fra : Familien Kristensen

Dato : 30-12-02 19:03

"Henning Lindeberg"
> lave

> Vingummibamser? - *GYS* - det er jo ren kemi, do....

Årh, et par vingummier skader vel ikke, tænk bare på, hvad der er i farvet
sodavand. I øvrigt er Katjes vingummier udemærkede.

Det bliver iøvrigt sodavand eller juice med grenadine, isterninger med
vingummibamse og en paraply. Altså en slags alkoholfri tequila sunrise.

Hilsen Jeannie Kristensen

Godt Nytår

Fra : torup bachmann

Dato : 31-12-02 13:49

> [...]
>
> Det bliver iøvrigt sodavand eller juice med grenadine, isterninger med
> vingummibamse og en paraply. Altså en slags alkoholfri tequila sunrise.

Du har helt ret i at Katjes vingummier er gode. De tåles i hvert fald fint
af mit allergibarn, der bliver MEGET syg af farvestoffer.
MVH Rikke

www.rikkebachmann.webbyen.dk