RalliSport Challenge Xbox og pc-version de~
Fra : Andrew

Dato : 29-12-02 17:08

Hej

Jeg er faldet PLADASK for RalliSport Challenge i Xbox-versionen, men jeg ser
til min STORE glæde at RalliSport Challenge er udkommet til PC også!!!

Er det den eksakt samme version altså samme baner og biler, eller
hvorledes???

Ved nogen hvor det kan købes?

Mvh Anders

Fra : HB

Dato : 29-12-02 19:39

det er en direkte konvertering og det kører ikke specielt godt - det hakker
en del i grafikken- ihvertfald hos mig - og jeg sidder med en 2.4 P4 med 512
mb ram og geforce 4 128 mb
men selve spillet er ret fedt men det hakker altså på nogle uheldige
tidspunkter og bevirker ofte at man mister kontrollen med øsen- en kammerat
har samme problem
mvh
henrik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-12-02 20:30

In dk.spil.computer, HB wrote:

>det er en direkte konvertering og det kører ikke specielt godt - det hakker
>en del i grafikken- ihvertfald hos mig - og jeg sidder med en 2.4 P4 med 512
>mb ram og geforce 4 128 mb

I hvilken opløsning er det? Det kører flydende her i opløsningen ét
nummer højere end 1024x768, med højeste detaljegrad i hvad der nu er
at indstille (jeg spille normalt i 1024x768, derfor kan jeg ikke huske
hvad den anden hedder). Min PC er en Athlon XP 1700+, 512MB ram,
GeForce4 64MB, Windows XP.

--
Lars Stokholm

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 30-12-02 18:07

HB wrote:
> [...]
> men selve spillet er ret fedt men det hakker altså på nogle uheldige
> tidspunkter og bevirker ofte at man mister kontrollen med øsen- en kammerat

Demoen kører fint her i 1600*1200 med alt på inkl. FSAA (9700 Pro, 1400
Mhz Celeron, 384 MB ram), men der er vist noget sjovt med det spil på
mange PC'ere. En mulig løsning er vistnok at skru en tak ned på hardware
accelarationen under System->Performance->Graphics, men jeg har ikke
selv haft brug for at pille.

Noget andet er så at spillet virker meget arkadeagtigt, i CMR2 er der
langt mere fornemmelse af underlaget og føling med bilen imho.

Mvh

Bruno

Fra : jan larsen

Dato : 30-12-02 01:34

"Andrew" skrev i en meddelelse
> [...]
> til min STORE glæde at RalliSport Challenge er udkommet til PC også!!!
>
> Er det den eksakt samme version altså samme baner og biler, eller

Hej Andrew, til PC skulle det være en direkte konvatering fra Xbox så vidt
jeg ved.
For lidt mere info kan du jo følge med inde på www.bedst-web.dk i forum.

Venlig Hilsen
Jan Larsen