Mafia problemer
Fra : Lars Hessellund

Dato : 29-12-02 08:41

Nogen ved hvad det betyder når man får denne fejl under opstart af Mafia?

Init error
error: #8815
Generic...

/Lars

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 29-12-02 10:07

Lars Hessellund skrev: (messageID:

> Nogen ved hvad det betyder når man får denne fejl under opstart af
> Mafia?
>
> Init error
> error: #8815
> Generic...

Hvilken maskine har du, og hvilke indstillinger prøver du at køre Mafia
med?

Jeg kender ikke lige den pågældende fejl, men de fleste andre init-fejl
opstår hvis du f.eks. ikke har DirectX 8.1 installeret eller prøver at
afvikle Mafia i en højere opløsning end dit system kan klare.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Lars Hessellund

Dato : 30-12-02 12:41

> Hvilken maskine har du, og hvilke indstillinger prøver du at køre Mafia
> med?

Jeg kører med et GeForce2 MX med 32 Mb ram, det burde være nok.

> Jeg kender ikke lige den pågældende fejl, men de fleste andre init-fejl
> opstår hvis du f.eks. ikke har DirectX 8.1 installeret eller prøver at
> afvikle Mafia i en højere opløsning end dit system kan klare.

Hmm... også min tanke, men jeg har installeret den nyeste driver til
grafikkortet og DirectX 9.0

Kører Mafia med en opløsning på 800x600.