Halflife
Fra : Mette Pallesen

Dato : 28-12-02 14:15

fra en CS spasser:

Hvis jeg køber Halflife i Fona eller Bog og Ide til kr. 99.- kan jeg så
spille over internettet, eller mangler jeg andet?

Hejsa

Søren

Fra : Jackie

Dato : 28-12-02 14:32

"Mette Pallesen" <mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> fra en CS spasser:
>
> Hvis jeg køber Halflife i Fona eller Bog og Ide til kr. 99.- kan jeg så
> spille over internettet, eller mangler jeg andet?

Ja...Du får en Online Key, som er unik. Du skal dog hente opdateringer til
Halflife, og selv hente Counter strike 1.5 ned fra nettet...

Hygge
Jackie

Fra : Lasse Beider

Dato : 28-12-02 14:47

Glem Counter Strike. Spil Day of Defeat (DOD) istedet for
http://www.dayofdefeatmod.com/

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-12-02 16:17

> Glem Counter Strike. Spil Day of Defeat (DOD) istedet for
> http://www.dayofdefeatmod.com/

Det var vist ikke det hun spurgte om?

--
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-12-02 16:17

> Det var vist ikke det hun spurgte om?

Undskyld: Han

--
Palle Jensen

Fra : Lasse Beider

Dato : 28-12-02 16:33

Ja begynd da endelig at bitche over en der kommer med et godt forslag.

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-12-02 18:30

> Ja begynd da endelig at bitche over en der kommer med et godt
> forslag.

Bitcher ikke... Men det er da ingen hjælp til at snakke om noget
andet?

-------------
Sprørgsmål: hjælp mig venligst! Lydpotten på min Opel er gået i
stykker jeg skal have en ny lydpotte!!

Svar: Du skal bare købe en Mercedes den er helt vildt sej!
-------------

--
Palle Jensen

Fra : Janus Høi

Dato : 29-12-02 18:31

"Mette Pallesen" <mette.p@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> fra en CS spasser:
>
> Hvis jeg køber Halflife i Fona eller Bog og Ide til kr. 99.- kan jeg så
> spille over internettet, eller mangler jeg andet?

Du kan ikke købe 'Blueshift' og så udvide til CS.

Den fejl lavede jeg.
Blueshift er en stand-alone episode af Half-Life.
--
Janus Høi
"Women. What could you say? Who made 'em?