Patchwork
Fra : simmelsberga

Dato : 27-12-02 19:51

Er der nogen som har et mönster på en taske syet i patchwork

http://www.kandu.dk/

Fra : Nette

Dato : 27-12-02 20:03

"simmelsberga" wrote in message
> Er der nogen som har et mönster på en taske syet i patchwork

Hvad er det mere præcist du søger? Et taskemønster, hvor du kan lave
patchwork på den ene side? Eller skal det være hele tasken, der er syet i
patchwork?

Se f.eks. http://www.patch2patch.dk/patchwork_tasker.htm

Nette

Fra : simmelsberga

Dato : 28-12-02 00:32

Tak for svaret Nette. den side kendte jeg ikke.

http://www.kandu.dk/

Fra : hannehector

Dato : 25-03-03 13:16

http://www.kandu.dk/