De bedste pølser....
Fra : Web . Woman

Dato : 27-12-02 09:53

Jeg skal stå for maden til en 70-års fødselsdagsfest med masser af børn.
Skrub-hjem-maden skal, har fødselaren besluttet, være pølser. Kogte, som
gæsterne så efter eget ønske kan spise med brød og ketchup og hele gøgemøget
eller selv lave til hotdogs.

Men pølser er ikke lige dét, jeg gør mest i, så jeg har ingen forstand på,
hvilke mærker der er gode. Er der nogen, der har et bud på en almindelig god
pølse.

Måske den bedste slagter i Århus - Kødhjørnet på Tordenskjoldsgade - byder
på gode pølser?

Mvh. Lisbeth

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 27-12-02 14:54

"Web . Woman" <anaeitis_nospam @pc.dk> wrote in

> [...]
> almindelig god pølse.
>
> Måske den bedste slagter i Århus - Kødhjørnet på Tordenskjoldsgade -

Så vil jeg anbefale SuperBest her i Rønde - det er da ikke SÅ langt fra
Århus , hvor butiksslagteren fremstiller pølser af typen "bayerske
pølser", de er ikke farvede, indeholder kun rent kød og har et meget lavt
fedtinhold. Spørg efter "Lionspølser"

Venlig hilsen
Lars

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-12-02 16:32

"Web . Woman" <anaeitis_nospam @pc.dk> writes:

> Men pølser er ikke lige dét, jeg gør mest i, så jeg har ingen forstand på,
> hvilke mærker der er gode. Er der nogen, der har et bud på en almindelig god
> pølse.

Hvis det bare skal være almindelige supermarkedspølser, som dem
pølsemanden bruger, så er de ufarvede Gølpølser i naturtarm klart de
bedste. De fåes også i farvede, der er sikkert nogle der mener at en
rigtig pølse skal være rød.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : A.And

Dato : 28-12-02 12:59

"Web . Woman" <anaeitis_nospam @pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pølse.
>
> Måske den bedste slagter i Århus - Kødhjørnet på Tordenskjoldsgade - byder

Det må klart være dem fra Højer slagteren i Højer. De fåes dog også i
kvikly.
Ellers syntes jeg du skal prøve nogle pølsevogne og der hvor pølsen er i din
smag spørger du bare om du ikke kan købe en kasse. Vi køber ud over højer
pølser også pølsene fra Böklunder i den lokale pølsevogn.

Kim

Fra : w e b w o m a n

Dato : 29-12-02 08:40

"A.And" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Det må klart være dem fra Højer slagteren i Højer. De fåes dog også i
> kvikly.

Har købt "Århus-pølser" hos "Kødhjørnet" (Tordenskjoldsgade/Herluf Trolles
gade) i Århus. Så dem bliver det. De skal spises i aften.

> Ellers syntes jeg du skal prøve nogle pølsevogne og der hvor pølsen er i
din
> smag spørger du bare om du ikke kan købe en kasse.

Pyyhhhh..... er ikke lige den store pølsespiser.
Men tak for tippene! *S*

Mvh. Lisbeth