battlefield 1942
Fra : KN

Dato : 26-12-02 00:27

Er bttlefield 1942 et godt spil med god grafik osv.

Fra : BadBack

Dato : 26-12-02 00:31

"KN" <knagel@ishoejby.dk> wrote in news:audenq$146$1@sunsite.dk:

> Er bttlefield 1942 et godt spil med god grafik osv.

Ja, det er ret underholdende. Dog tyder det på, at programmeringen af
spillet er udført af skoleelever. På trods af at både lyd og grafik er
dårlig, så stiller spillet umenneskelige krav til hardwaren for at køre
bare nogenlunde ordentligt.

Fra : -- LA --

Dato : 26-12-02 07:22

http://www.gamereactor.net/anmeld/SWAnmeld.asp?SWAnmeldID=1464

Fra : /Ole

Dato : 26-12-02 08:54

Jeg prøvede demoen, og jeg skal ikke ha' det. Jeg har godt nok ikke verdens
hurtigste maskine, men jeg kan da køre Mafia med hele svineriet slået til,
og demoen af BF kører som et lysbilledeshow.

Min maskine: (så har du lidt at sammenligne med)
1.1 T-bird
GeForce2MX400
512Mb PC133
Creative Audigy m. 5.1 ss

/Ole

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 30-12-02 03:20

"/Ole" <dette@er.ikke.en.mail.adresse> skrev i en meddelelse
> [...]
> og demoen af BF kører som et lysbilledeshow.
>
> Min maskine: (så har du lidt at sammenligne med)

Det er jo nok dit grafikkort der er problemet. Jeg kan køre det perfekt på:
900MHz T-bird
256 MB PC133 RAM
GeForce 4 Ti4200XP

Mvh.
Lars

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-12-02 10:39

> Er bttlefield 1942 et godt spil med god grafik osv.

Hvis du har et Geforce 2 kort skal du ikke regne med at det kører ret godt
men det kan kører på en 1,2mhz PIII 512 mb ram og Geforce 3
Og der er kommet opdate til spillet som hjælper rigtigt meget
Men hvis du kun har 256 mb ram og geforce 2 Så glem det

Du kan hente demoen her både til singelplayer og multiplayer

Og Ringenes herre ligger der også

Mvh
Kurt

Fra : /Ole

Dato : 26-12-02 11:33

> [...]
> Men hvis du kun har 256 mb ram og geforce 2 Så glem det
>
> Du kan hente demoen her både til singelplayer og multiplayer

Og øhhhhhhh................ "her" hvor er det nu liiiiiige det er??

/Ole

Fra : Kent

Dato : 26-12-02 12:26

> Og øhhhhhhh................ "her" hvor er det nu liiiiiige det er??
>
> /Ole

LOL!!!!!!!!!

Han glemte vist noget, ham Lunden

Vh
Kent

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-12-02 17:03

> LOL!!!!!!!!!
>
> Han glemte vist noget, ham Lunden
>
> Vh
> Kent
>

> Hej

Ja det gik vist for stærkt Sorry
Men her er linket http://www.dailyrush.dk/files/demos/

Kurt

Fra : Dopedog

Dato : 26-12-02 13:22

> men det kan kører på en 1,2mhz

1,2 mhz ? Det var satme ikke en ret hurtig maskine :)

-Ronnie

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 26-12-02 18:54

> 1,2 mhz ? Det var satme ikke en ret hurtig maskine :)
>
> -Ronnie

*LOL* !
Nej, men det er vel så med en "8081" processor )

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : The X

Dato : 26-12-02 14:27

Hej
I modsætning til næsten alle andre så kører mit battlefield fint
både på min gamle Celeron 300mhz, 384 mb ram, Det allerførste Creative
Annihilator Geforce kort
med 32 mb ram. Maxtor 30Gb 5400Rpm HD og på min nyere Celeron 1100 med Asus
Geforce2
Begge kører XP og med Creative Live lydkort.
Dog kan førstnævnte ikke køre fuld opløsning mht. grafik dertil er den for
langsom. Men den kører
upåklageligt når knægten og jeg kører netværk.
Grafikdriveren er Nvidia 30.82

Mvh

Dan

Fra : Silver

Dato : 26-12-02 16:24

Det her er lidt underligt...

I skriver at med de monster maskiner i har (i forhold til min) så kører det
ad h til.

Mine Specs:

P-III 600 mhz.
512 mb Kingston sdram.
Geforce 4 mx440 m 64 mb ram.
Onboard lydkort.

Og jeg kører det i 1024x768x32.

Og det kører fint, skal dog lige nævnes at hvis jeg sætter mine bots op over
140 %, når jeg ikke spiller online så sker der ting og sager og det bliver
et kaffespil som jeg kalder dem. dvs man kan nå at brygge en kande kaffe før
næste frame kommer frem...ikke ret sjovt.

Men ellers kører det faktisk ret godt.

Mvh
Silver

Fra : Decker

Dato : 27-12-02 18:51

["Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:]

>Det her er lidt underligt...
>I skriver at med de monster maskiner i har (i forhold til min) så
>kører det ad h til.
>
>Mine Specs:
>P-III 600 mhz.
>512 mb Kingston sdram.
>Geforce 4 mx440 m 64 mb ram.
>Onboard lydkort.
>
>Og jeg kører det i 1024x768x32.

Det kommer vel helt an på, hvad man ser som "kører af h til". Nogle
mener at under 60 frames-per-second i 1280x1024x32 med alt slået til og
kun lige 44KHz Dolby 5.1 Surround, er det værste skod, andre mener at
omkring 20 fps i 640x480x16 med alt slået fra og 11KHz mono lyd er
super-flot.

Jeg klarer mig pænt med disse specs, i 1024x768x32:
Intel P4 1.700 MHz
386 MB RAM
GeForce-4 ti 4600 (Creative 3DBlaster)
Onboard lydkort

Hvordan måler man egentlig frames-per-second i Battlefield 1942?

--
/Decker - http://www.planetquake.com/quark - map-editor for Half-Life & more.
d1e3c3k7er@planetquake.com. E-mail spam-guard: I'm no '1337', so remove that.

Fra : Kristian Espensen

Dato : 27-12-02 23:04

"Decker" <decker@post1.tele.dk> wrote in message

> [...]
> GeForce-4 ti 4600 (Creative 3DBlaster)
> Onboard lydkort
>
> Hvordan måler man egentlig frames-per-second i Battlefield 1942?

Jeg bruger FRAPS.
--
Med venlig hilsen Kristian Espensen

Fra : Decker

Dato : 28-12-02 13:14

["Kristian Espensen" <leth_espensen@mail.tele.dk> wrote:]

>"Decker" <decker@post1.tele.dk> wrote in message
>
>Jeg bruger FRAPS.

Og det er? En konsol-kommando i Battlefield 1942 eller hva? Hvordan
aktiverer man den?

Fra : Kristian Espensen

Dato : 28-12-02 15:30

"Decker" <deck1337er@post1.tele.dk> wrote in message

> Og det er? En konsol-kommando i Battlefield 1942 eller hva? Hvordan
> aktiverer man den?

Unskyld, jeg antog at du kendte programmet, og det er et lille freeware
program, som du kan hente her: http://www.fraps.com/

Det er et udemærket program, det virker i næsten alle spil jeg har prøvet.
Start FRAPS før du starte spillet, så vil du kunne aflæse fps i hjørnet. Du
kan også logge ved at trykke "scroll lock", så kan du f.x. få gennemsnit fps
over 5 min.
--
Med venlig hilsen Kristian Espensen

Fra : Decker

Dato : 29-12-02 18:32

["Kristian Espensen" <leth_espensen@mail.tele.dk> wrote:]

>"Decker" <deck1337er@post1.tele.dk> wrote in message

>Unskyld, jeg antog at du kendte programmet,

Uhm nej det gjorte jeg ikke. Jeg roder for det meste i Quake-ligende
programmer, hvor der er den såkaldte R_SPEEDS konsol-kommando, og troede
at noget lignende fantes i BF1942.

>og det er et lille freeware program, som du kan hente her:
>http://www.fraps.com/

Takker for URLen. Har lige hentet og testet det, og det virker faktisk
helt fint i BF1942, uden noget bemærkelsesværdigt tab af hastighed.

Fra : The X

Dato : 26-12-02 19:14

Hej

stanley@reMove.cmd-media.dk

Fra : The X

Dato : 27-12-02 15:13

Hej

Fra : Flare

Dato : 27-12-02 16:16

We get the point The X.....

Fra : The X

Dato : 28-12-02 09:26

Meaning what?

Dan

Fra : Svend Emil

Dato : 28-12-02 09:38

"The X" <dsl21085@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Meaning what?
>
> Dan

Tror det er et program:
http://www.fraps.com/

Eller www.google.com:
http://www.google.com/search?q=FRAPS&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=
(det sidste tegn skal med)
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Svend Emil

Dato : 28-12-02 10:44

"Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er et LILLE program:
> http://www.fraps.com/

Det virker rigtig godt !!!

Svend

Fra : MicJen

Dato : 28-12-02 11:42

Hej!

Jeg synes det er et kanon spil! Især når der spilles online.
Men det er rigtigt at systemkravene er rimeligt høje. Du skal min. have et
GF3 og 512 MB ram og > 1GHz CPU før det kører helt uden probs.

Har selv GF2 GTS
384 MB ram
og 900 MHz CPU

Og kan ikke køre det med alle detaljer slået til uden det bliver et
dias-show.

Mvh
Michael