idé til 25 års fødselsdag ?
Fra : Jette Alstrup

Dato : 25-12-02 21:45

Hejsa.

En af vores venner bliver 25, den 16. januar, og så skal han selvfølgelig
have kanel. Vi har 50 kg. kanel til rådighed, da hans svigerfar arbejder på
en krydderi fabrik ;) Og vi har selvfølgelig også fået grønt lys af
kæresten, da det jo også er hendes hjem der bliver "svinet" lidt til.
Er der nogle der har nogle gode idéer ????
Alt modtages med glæde ;)

Glædelig Jul & Godt Nytår

Stella....

Fra : R

Dato : 25-12-02 22:07

Hejsa

Forslag tag ham udenfor inden i gir ham kanel, ellers bliver hjemmet ikke
kun svinet "lidt" til.

Hygge

Fra : Camain

Dato : 25-12-02 23:38

Måske at give ham gasmaske på så I ikke ødelægger hans lunger??
Bare en ide..

Jesper B.

Fra : Nette

Dato : 26-12-02 01:12

"Jette Alstrup" wrote in message news:aud5ce$1e7r$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> kæresten, da det jo også er hendes hjem der bliver "svinet" lidt til.
> Er der nogle der har nogle gode idéer ????

Stakkels mand.... Han bliver lungesyg og hjemmet ødelagt.
Send ham et lille brev kanel med posten i stedet for

Nette

Fra : Calle.

Dato : 26-12-02 11:37

Nette wrote:
> "Jette Alstrup" wrote in message
>
> Stakkels mand.... Han bliver lungesyg og hjemmet ødelagt.
> Send ham et lille brev kanel med posten i stedet for

Udenfor med lortet, jeg taler af erfaring.
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Kitti Egevang

Dato : 28-12-02 02:09

Jeg synes altså at det er synd!!!!!!!!!!!
Hvad med at give ham en masse små glas med kanel i stedet?

Nytårshilsner Kitti.

Fra : NoBrain [dk]

Dato : 28-12-02 16:33

> [...]
> have kanel. Vi har 50 kg.
> Er der nogle der har nogle gode idéer ????

Jeg vil købe nogle bordbomber. Hive låget af dem, ud med det som er i dem og
i med lidt kanel (hvis der kommer for meget i virker bomben ikke så godt
pga. vægten af kanelet) For at gører dem lidt mere festlige kan de pyntes
med kanel udenpå.

Mvh NoBrain

Fra : Per Andersen

Dato : 29-12-02 14:53

hvordan kan det være kvalitet i et venskab at skulle "svine" et hjem til med
eks. kanel. Hvad med at tage dïn alder lidt mere alvorlig og så tænke i idé
baner der ikke kun skal underholde dig selv og de andre "venner".
Tænk over hvorfor det er så svært for dig at give din ven en gave der er
udtryk for hvad du føler for vedkommende - noget der symboliserer jeres tid
sammen.

jeg skriver dette fordi jeg er meget træt af tidens underholdsningsindustri
har overtaget fødselsdage, polterabend m.v.

per

Fra : hans hansen

Dato : 16-01-03 13:28

Ok....for det første har vi fået lov at svine hjemmet til af hans kæreste.
For det andet gav han også min kæreste kanel for 4 år siden og for det
tredje kan han tage det. Man planlægger da heller ikke sådan noget hvis man
ved personens humor ikke ligger inden for de grænser !
Og idag er det jo så mandens fødselsdag....det første kanel fik han igår kl.
24.00 og nej...at smide kanel på ham er altså ikke vores gave til ham. Han
får et æbletræ....som han har ønsket sig !

[...]

Endnu en grund til jeg overvejer at stoppe med nyhedsgrupper.... det er
meget sjældent man kan skrive noget uden ligefrem at blivet svinet til
!!!!!!!!!!!!
Stella

Fra : PHK

Dato : 16-01-03 13:42

"hans hansen" <uffe_thomsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Endnu en grund til jeg overvejer at stoppe med nyhedsgrupper.... det er
> meget sjældent man kan skrive noget uden ligefrem at blivet svinet til

Da du tilsyneladende ikke har læst www.usenet.dk/netikette har vi ikke det
store tab ved det.

--
_