Hvordan
Fra : claus frederiksen

Dato : 25-12-02 02:02

Hvordan tjekker jeg om min automat choker virker på min HOT 50 ? Jeg har
lige monteret en hel masse tundele på den,men da jeg skal til at prøve køre
den kan den kun tage halv gas,den trækker kanon godt op til 60 så er det som
om den tømmer kaburatoren jeg skal lige slippe gassen i 5 sekunder så kan
den tage fuld gas igen,den dør hvis jeg forsætter med at give den fuld
gas,jeg har prøvet med en 90og 95 dyse( det er en 21mm amal) håber der er
nogle der kan hjælpe.Jeg havde et tun magen til på min den gamle HOT 50 og
den gik omkring 100 km/t

--
MVH CLAUS/HELLE
LANCIA THEMA TURBO

Fra : Japse

Dato : 25-12-02 10:29

"claus frederiksen" skrev d. 25-12-02 02:02 dette indlæg :
> [...]
er
> nogle der kan hjælpe.Jeg havde et tun magen til på min den gamle HOT

Hej Claus!!
Det lyder som om den er blevet utæt i indsugningen, prøv med en
forstøver at sprøjte renset benzin ned over karburatoren og studsen, det
kan også være at det er galt med bundpakningen,(når du sprøjter renset
benzin ned over motoren vil den gå i stå hvis den er utæt). Det ville
jeg prøve hvis jeg var dig, jeg har nemlig været udsat for det samme som
dig, og da var den utæt.
Fortsat God Jul.

Mvh.
Japse.

http://www.kandu.dk/

Fra : PHK

Dato : 25-12-02 11:22

"Japse" <Japse.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> kan også være at det er galt med bundpakningen,(når du sprøjter renset
> benzin ned over motoren vil den gå i stå hvis den er utæt).

Er der ikke nemmere måder at stikke ild til sig selv på?

--
_
|_|

Fra : Japse

Dato : 25-12-02 13:30

"PHK" skrev d. 25-12-02 11:22 dette indlæg :

> "Japse" <Japse.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke nemmere måder at stikke ild til sig selv på?
>
> Jo så skal du bare køre ned til den nærmeste forhandler, når du ikke
TØR sprøjte benzin derned.
Du skulle så lade være med at pille ved knallerter når du ikke tør gøre
sådan noget.

http://www.kandu.dk/

Fra : PHK

Dato : 25-12-02 13:44

> TØR sprøjte benzin derned.
> Du skulle så lade være med at pille ved knallerter når du ikke tør gøre
> sådan noget.

Du mangler lidt livserfaring, min dreng. Alternativt kunne du lære lidt af
andres erfaringer.

--
_
|_|

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 25-12-02 15:24

On Wed, 25 Dec 2002 13:44:21 +0100, PHK wrote:

> Du mangler lidt livserfaring, min dreng. Alternativt kunne du lære lidt
> af andres erfaringer.

LOL, av av min mave dør af grin! Godt sagt PHK!!

Jeg er helt enig, mange af de "tricks" de 16 årige render rundt med er
sq direkte livsfarlige. Men man lærer jo mens man er ung, er det ikke
sådan man siger?

//Martin

Fra : Japse

Dato : 25-12-02 18:39

"PHK" skrev d. 25-12-02 13:44 dette indlæg :

> "Japse" <Japse.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Du mangler lidt livserfaring, min dreng. Alternativt kunne du lære
> [...]
Jeg har mere end 30 år&#39;&#39;s erfaring i knallerter så kom bare
igen, og det med sprayflaske eller gas, hvad skal så smøre??

http://www.kandu.dk/

Fra : PHK

Dato : 25-12-02 19:01

> Jeg har mere end 30 år&#39;&#39;s erfaring i knallerter så kom bare
> igen, og det med sprayflaske eller gas, hvad skal så smøre??

Har du fede fingre eller er de brændt af i en liter benzin?

--
_
|_|

Fra : Calle.

Dato : 25-12-02 19:12

Japse wrote:

> [...]
> Jeg har mere end 30 år&#39;&#39;s erfaring i knallerter så kom bare
> igen, og det med sprayflaske eller gas, hvad skal så smøre??
Tror du selv på at renset benzin smører, så det giver nu det samme!

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Japse

Dato : 25-12-02 19:51

"Calle." skrev d. 25-12-02 19:12 dette indlæg :

> Tror du selv på at renset benzin smører, så det giver nu det samme!
>
> --
> Automatik Mekaniker
> Calle
>
> Hvad ved en automekanikler om 2 takt-motorer?????
De fleste kan ikke lave en 4 takt motor uden computer.

http://www.kandu.dk/

Fra : PHK

Dato : 25-12-02 20:05

> Hvad ved en automekanikler om 2 takt-motorer?????
> De fleste kan ikke lave en 4 takt motor uden computer.

Kunne du ikke gå ind på www.usenet.dk og læse lidt om quoteteknik m.m.m. -
og så vende tilbage igen?

--
_
|_|

Fra : Duffi

Dato : 25-12-02 22:05

> Kunne du ikke gå ind på www.usenet.dk og læse lidt om quoteteknik m.m.m. -
> og så vende tilbage igen?

Ja det ville gøre det en hel del nemmere for os andre at læse indlægget...

Fra : Hekto

Dato : 25-12-02 23:16

He ... he! Motoren skal da køre på benzin, fra kaburatoren, og med
normal smøring ... imens man prøver om der er en utæthed!

Og .....

Hvorfor var tilværelsen ikke så besværlig og problemfyldt ... dengang
jeg var 16 år og kunne alting og vidste alting???

--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
http://dfm.divvy.dk/hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Calle.

Dato : 25-12-02 23:28

Japse wrote:

> kom bare

> Hvad ved en automekanikler om 2 takt-motorer?????
> De fleste kan ikke lave en 4 takt motor uden computer.

Nu står der jo ikke automekaniker, sååååhhh
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Morten Larsen

Dato : 27-12-02 21:22

> Nu står der jo ikke automekaniker, sååååhhh
> --
> UAutomatik Mekaniker
> Calle

der står heller ikke usenet-kvik, hvad med lige at klippe lidt ?

Morten

Fra : Hekto

Dato : 25-12-02 12:31

In article <bVeO9.13578$Hl6.1520356@news010.worldonline.dk>,
Japse.news@kandu.dk says...
> [...]
> benzin ned over motoren vil den gå i stå hvis den er utæt). Det ville
> jeg prøve hvis jeg var dig, jeg har nemlig været udsat for det samme som

NEJ! ... man bruger en sparydåse med 'Starthjælp'!!

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 25-12-02 17:57

"Hekto" <bs@NOSPAMhekto.dk> skrev i en meddelelse

> NEJ! ... man bruger en sparydåse med 'Starthjælp'!!

Yes, eller som Armand så tit siger, lighter gas, så finder man ud af om den
suger falsk luft, á den stiger i omdrejninger :)

--
Michael Frederiksen

"640K ought to be enough for anybody."
(Bill Gates, Microsoft's founder, 1981)