Hvid Jul
Fra : Calle.

Dato : 24-12-02 17:01

Hej Allesammen

GOD JUL
Sneer det i hele landet, eller er det kun her i det sønderjyske der er hvidt
derude? (begyndte for et par timer siden)

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Mejdahl

Dato : 24-12-02 17:33

"Calle." <Calle@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvidt
> derude? (begyndte for et par timer siden)

Hej Calle
Hej i Esbjerg Nord er der faldet isslag og lidt pulver sne, så vi kan vel
kalde det en lille hvid jul

Go Jul

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 24-12-02 17:52

On Tue, 24 Dec 2002 17:01:14 +0100, "Calle." <Calle@jyde.dk> wrote:

>Sneer det i hele landet, eller er det kun her i det sønderjyske der er hvidt
>derude? (begyndte for et par timer siden)

Heroppe nordpå er der ikke sne. Det blæser og er koldt - og der er skyer
som ved mørkets frembrud så truende ud. Så jeg håber da på lidt sne.

http://www.gartneriet.dk
Lær af andres fejl
- du lever alligevel ikke længe nok til selv at prøve dem alle.

Fra : Michael Zygmunt

Dato : 24-12-02 20:04

> [...]
hvidt
> derude? (begyndte for et par timer siden)

det blæser af h til men maden er var og øllet er koldt i Nordjylland

mvh michael

Fra : Jynis

Dato : 25-12-02 13:59

> [...]
hvidt
> derude? (begyndte for et par timer siden)

Hej og glædelig jul
Her i det sydlige østjylland dryssede der også lidt hvidt ned.Det blæste så
meget at det ligger lidt hist og pist. Alt var som glaseret til morgen af
is og det er det stadig. Vi bliver inde i dag.
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Calle.

Dato : 25-12-02 17:43

Jynis wrote:
> [...]
> blæste så meget at det ligger lidt hist og pist. Alt var som
> glaseret til morgen af is og det er det stadig. Vi bliver inde i dag.

Det samme her, og kommunen har ikke saltet, så det er umuligt at køre bil.
Vejene er helt tomme, det er et sjældent syn.

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Nette

Dato : 26-12-02 01:10

"Calle." wrote in message
> Jynis wrote:
> Det samme her, og kommunen har ikke saltet, så det er umuligt at køre bil.
> Vejene er helt tomme, det er et sjældent syn.

De kunne ikke salte
Så snart de havde smidt salten fra sig, var den blæst væk, sådan som det
stormede....
Det sagde de i hvert fald flere gange i nyhederne*S*

Nette

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-12-02 10:37

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in message

> De kunne ikke salte
> Så snart de havde smidt salten fra sig, var den blæst væk, sådan som det
> stormede....

Jamen, er det så ikke man plejer at blande sand og salt sammen, og sprøjte
det ud? Men man bruger vel kun grus, når der er kommet sne

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-12-02 14:02

On Thu, 26 Dec 2002 10:36:57 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*.spamfilter.dk> wrote:

>Jamen, er det så ikke man plejer at blande sand og salt sammen, og sprøjte
>det ud? Men man bruger vel kun grus, når der er kommet sne

Her i kommunen bruger de altid sand - det er kun i de større byer (som
der kun er to af) og på udvalgte veje at der bruges salt.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-12-02 16:52

"Calle." <Calle@jyde.dk> wrote in message
> Hej Allesammen
>
> GOD JUL

Iligemåde

> Sneer det i hele landet, eller er det kun her i det sønderjyske der er
hvidt
> derude? (begyndte for et par timer siden)

Her på midtsjælland, er det hundekoldt...og blæser.. Men det har altså ikke
sneet endnu :-/