Helmuth Lotti i TV
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-12-02 15:38

Husk nu lige at der kommer en koncert med Helmuth Lotti søndag kl. 15.20 i /
på TV 2.

Der skal vi høre noget fra hans nye Elvis-plade. Jov-jov. Det skal nok blive
rigtigt godt.

Hilsen Åge

Fra : Pipeline

Dato : 25-12-02 00:05

> [...]
/
> på TV 2.
>
> Der skal vi høre noget fra hans nye Elvis-plade. Jov-jov. Det skal nok

God jul og godt nytår til dig Åge, denne gruppe ville være meget fattigere
uden dig!

MVH
Pipeline

Fra : Jan Holm

Dato : 25-12-02 11:59

> God jul og godt nytår til dig Åge, denne gruppe ville være meget
> fattigere uden dig!
> MVH
> Pipeline

Er man lykkelig fordi man er rig

Mvh
Jan Holm

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-12-02 17:39

Pipeline <exciter@tiscali.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kK5O9.13543$Hl6.1506948@news010.worldonline.dk...

> God jul og godt nytår til dig Åge, denne gruppe ville være meget fattigere
> uden dig!
>
> MVH
> Pipeline
_________

Selv god jul + godt nytår

Jovvv..... der ville da i hvert fald være en del mere "ring i næsen" og
"stand-up-plidder-pladder" over gruppen
hvis jeg ikke var her. heheh. Og det ville jo ikke være godt.

Hilsen Åge