The complete Miles Davis at Montreux
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-02 14:32

Jeg havde lånt en CD på bilbioteket kaldet "Highlights from the
complete Miles Davis at Montreux", som indeholder nogle latterligt
gode numre. Jeg undrede mig over titlen og fandt så ud af at "The
complete Miles Davis at Montreux" er et CD box set, der udkom i
november. Ifølge hvad jeg har læst indeholder den ALT hvad Miles Davis
har spillet på Montreux festivalen op gennem tiden!! Det er 20 CD'ere
spækket med remastered numre! Jeg kan slet ikke vente på at se om mit
bibliotek kan skaffe den hjem. Er der nogen har der ejer eller har
lånt den? Hvad synes I? Og hvordan udtaler man egentlig Montreux?
Mongtrø?

Mvh
Jean-Pierre

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-12-02 16:10

Jean-Pierre skrev:
> Og hvordan udtaler man egentlig Montreux? Mongtrø?

Hvordan en amerikaner ville udtale det er ikke godt at vide, men
"mongtrø" er en meget god gengivelse af den franske udtale. Trykket skal
være på sidste stavelse, og ø'et skal være ligesom i "løn", ikke som i
"sø".

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Skeln punktummets og kommaets funktion fra kolonets: også selvom det

Fra : suomynona

Dato : 25-12-02 09:35

have some christmas money burning a hole in your pocket?

why not pick up the limited edition 20 disc complete miles davis at
montreux?

the limited edition 20 disc box set is only $149.99 (40% off it's $250
list price) here:
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00006FDSY/dvdlisform

tracklisting for the 20 cds and reviews can be found
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00006FDSY/dvdlisform

happy holidays to you and your's :)
matthew